پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

هنر بزرگ شهرداری آبسرد/چگونه یک خرابکاری را دستاورد نشان دهیم؟

یکی از هنرهای منحصر به فرد مسئولان محترم در کشور ما تبدیل تهدید به فرصت از طریق وارونه جلوه دادن حقایق است و در این زمینه برخی از عزیزان مسئول با تمرکزی بر هنرمندانه به نیمه خالی لیوان به شما ثابت می کنند که لیوان خالی خیلی بهتر از نبود لیوان است!

نمونه این هنرنمایی در شهرداری آبسرد اجرای ناقص و یا به عبارت بهتر معیوب کوچه سادات شهر آبسرد که اگر به این شکل اجرا نمی شد احتمالاً خیلی بهتر بود.

کوچه سادات به طول تقریبی ۲۰۰ متر در منطقه مرکزی شهر آبسرد و در میانه بافت فرسوده این شهر قرار دارد و در حال حاضر یکی از کم جمعیت ترین محلات شهر آبسرد و یا به قول معروف فرعی های دنج و دارای دسترسی عالی این شهر می باشد که فاصله بسیار اندکی با مسجد جامع این شهر و محدوده تجاری مرکزی شهر دارد و به همین دلیل ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه دارد.

چندی پیش شهرداری محترم آبسرد پس از مدت ها پیگیری مردم تصمیم به جدول گذاری کوچه های این بخش تقریباً خالی از سکنه شهر گرفت ولی در کمال تعجب و علیرغم تذکر چند باره این قضیه به عوامل اجرایی ورودی و خروجی های این کوچه به کوچه های مجاور با جدول سیمانی مسدود شد و به عبارت بهتر به جای اجرای کامل و صحیح جداول گذاری و کوچه بندی طبق نقشه طرح تفصیلی و جامع،جداول بتنی راه کوچه های مجاور را مسدود کرد و اکنون اگر قرار بر اجرای نقشه طرح تفصیلی و جامع شهر آبسرد باشد باید جدول ها تخریب و راه بازگشایی گردد.

در همین زمینه جانعلی‌زاده شهردار آبسرد اظهار کرد: به منظور اجرای زیرساخت‌های اصولی معابر سطح شهر آبسرد در کوچه سادات عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و آماده‌سازی درحال اجرا بوده و بزودی آسفالت‌ریزی به صورت اصولی انجام می‌شود.

این در حالی است که شوربختانه مسئولان محترم هیچ نظارتی بر اجرای این طرح نداشتند و تاکنون زیر بار اصلاح این خرابکاری نرفته و وعده آینده را می دهند ، حال آنکه این خرابکاری عوامل واحد عمران و لجاجت بی جهت ایشان بر اجرای ناقص طرح ، خسارتی چند ده میلیونی را به شهر و شهرداری و شهروندان آبسرد وارد آورده است.

به هر حال رونمایی از این خرابکاری توسط شهردار محترم و دستاورد جلوه دادن این ماجرا قطعاً جز همان هنرهای منحصر به فرد مسئولان ایرانی می باشد که نمونه آن را در هیچ کجای دیگر دنیا نمی توان یافت!

نوشته ایجاد شد 649

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *