پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

تخریب ساختمان لاکچری غیرمجاز در آبسرد/اجرای حکم قضایی پس از ۲۲ سال

عاقبت دستگاه قضایی در شهرستان دماوند پس از ۲۲ سال کشمکش قضایی حکم قلع و قمع ۵ ویلای فوق لاکچری غیرمجاز در منطقه هومند آبسرد را اجرا کرد.

براساس گزارش منابع محلی در سال ۱۳۸۰ فردی قطعه زمینی را در منطقه هومند آبسرد ( خیابان خلیج فارس) خریداری کرده و ظاهراً بصورت شهرکی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز و بدون اخذ پروانه در این زمین کرده بود و پیمانکار این ویلاهای غیرمجاز جهت ساخت بدون اخذ مجوز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی با سوءاستفاده از شهرت یک مقام عالی رتبه نظامی کشور مانع از تخریب این ساخت و سازها شده بود.
بر همین اساس و پس از ورود مراجع نظارتی، موضوع به مقام عالی رتبه نظامی کشور گزارش که در این راستا تیم نظارتی جهت بررسی ورود پیدا می کند و لذا نیروهای مسلح ضمن تکذیب ماجرا، سریعا برای متخلفان سودجو تشکیل پرونده قضایی می دهند و متعاقباً پرونده برای رسیدگی به تخلفات این افراد خاص و صاحب نفوذ، به دادسرای نظام ارجاع داده و سال ۱۳۹۳ حکم قلع و قمع این ویلاها صادر می گردد.
ظاهراً تصمیم بر این بود که در سال ۱۳۹۹ حکم قلع و قمع این ویلاهای غیرمجاز اجرا شود، ولی باز هم اجرای حکم با انواع بهانه‌ها به تعویق می افتد و سرانجام دستگاه قضایی در پنجم دی ماه ۱۴۰۲حکم قلع و قمع این ویلاهای غیرمجاز به اجرا درآورد.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *