پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

موج تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز به شهرک نگار رسید/قلع‌ و‌ قمع بیش از ۱۰۰ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و ملی پلاک آب باریک دماوند

به گزارش روابط عمومی اداره جهادکشاورزی شهرستان دماوند صبح روز شنبه طی اقدام مشترک ستاد ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان دماوند و در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حفظ و حراست از اراضی ملی بیش از ۱۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل بنای نیمه کاره، دیوارکشی و قطعه‌بندی در اراضی کشاورزی پلاک آب باریک(شهرک نگار واقع در جاده هومند وادان) تخریب شدند.
در این عملیات تخریب شهرداری‌های دماوند و آبسرد، کلانتری آبسرد، یگان امداد شهرستان دماوند و عوامل یگان حفاظت گشت امور اراضی شهرستان دماوند و عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند حضور داشتند.
همچنین طهماسبی دادستان شهرستان دماوند، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، رفیعی رئیس دادگستری شهرستان دماوند، سرهنگ پناهی فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران، رضایی‌مهر شهردار دماوند، جانعلی‌زاده شهردار آبسرد و … از روند این عملیات تخریب بازدید میدانی داشتند.

در حاشیه این عملیات دادستان دماوند با هشدار به کسانیکه مرتکب ساخت و ساز غیر مجاز می شوند از ادامه این عملیات در روزهای آتی خبر داد.

لازم به توضیح است شهرک نگار که ظاهراً متعلق به پرسنل برخی دستگاه های دولتی و نظارتی می باشد واقع در جاده صالح آباد(جاده هومند وادان) و شمال شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند ( شمال محمودیه) و جزء پلاک ثبتی ۱۹۲ اصلی حوزه ثبت دماوند می باشد.

نوشته ایجاد شد 693

دیدگاهتان را بنویسید