پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها و میوه‌ فروشی‌های شهر آبسرد/ ارجاع پرونده تخلفات ۸ واحد میوه فروشی در شهر آبسرد به تعزیرات حکومتی

عدم نظارت بر نحوه فعالیت برخی از اصناف در شهر آبسرد عملاً منجر به گرانی بیش از اندازه کالا و خدمات شده بنحویکه قیمت برخی از کالاها تقریباً دو برابر قیمت همان کالا در گرانترین نقاط تهران می باشد.

در این بین برخی از اصناف در گرانفروشی گوی رقابت را از سایر اصناف ربوده که سرآمد این گرانفروشان عزیز صنف میوه و تره بار می باشد که قیمت برخی از اقلام ایشان بعضاً تا ۳۰۰ درصد با قیمت میدان مرکزی میوه و تره بار تهران و حدود ۱۰۰ درصد با میوه فروشی های شهر دماوند تفاوت قیمت دارد.

بر همین اساس و پیرو شکایات مردمی از برخی نانوایی‌ها و میوه فروشی‌های شهر آبسرد، عصر پنج شنبه و صبح جمعه نظارت از این واحدهای صنفی توسط بازرسان اتاق و بسیج اصناف شهرستان دماوند انجام شد که طبق بازرسی انجام شده ۸ واحدصنفی میوه فروش تخلف داشتند که به بازرسی اتاق دعوت شدند و همچنین پرونده شکایتی آنها آماده و به اداره تعزیرات ارسال خواهدشد.

از طرفی ۴ نانوایی در این شهر تخلفات زیادی داشتند که گزارش کامل تخلفات آنها جهت رسیدگی بیشتر به اداره تعزیرات ارسال خواهدشد.

با عنایت به اینکه نظارت مردمی مهمترین عامل جهت جلوگیری از اجحاف کسبه در حق مصرف کنندگان می باشد لذا توصیه می گردد همشهریان محترم برای ثبت شکایت خود از واحدصنفی به واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان دماوند مراجعه و یا با شماره ۷۶۳۴۴۷۴۸ تماس گرفته و یا شکایات و گزارشات خود را از طریق شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به سازمان تعزیرات حکومتی منعکس نمائید.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *