پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

جوابیه شهرداری آبسرد درخصوص میزان شفافیت شهرداری‌های استان تهران

چند ماهی است که مراجعه کنندگان به وبسایت شهرداری آبسرد با درب بسته و پیامی با مضمون «با عـــرض پوزش، دسترسی به این سایت بدلایل فنــی امکانپذیر نمی باشد. لطفا در صورت مشاهده این پیام، موضوع را فورا به مدیر سیستم اطلاع دهید.» مواجه می شوند و تقریباً اغلب کسانیکه با این شهرداری سرو کار دارند به نبودن وبسایت این نهاد عمومی عادت کرده اند.

این در دسترس نبودن وبسایت شهرداری و همچنین عدم به روزرسانی وبسایت اغلب شهرداری های استان تهران کار را به جایی رساند که حتی صدای خبرگزاری فارس هم در آمد و این خبرگزاری در مطلبی تحت عنوان «شهرداری‌های استان تهران در آزمون شفافیت چه‌ نمره‌ای می‌گیرند؟» به نبود شفافیت در شهرداری های استان تهران معترض شد.

در جدول پیوست این مطلب شهرداری های سعیدآباد،خسرو آباد،جلیل آباد،جوادآباد و آبسرد با کسب صفر امتیاز بدترین عملکرد در زمینه شفافیت و اطلاع رسانی را کسب کردند.

ولی ظاهراً این مطلب خبرگزاری فارس چندان به مزاج مسئولان شهرداری آبسرد خوش نیامده و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد در بیانیه ایی به این مطلب واکنش نشان داد.
در بیانیه روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد بیان شده :

به اطلاع مردم شریف و شهید پرور شهرآبسرد می‌رساند پیرو خبر بی‌پایه و اساس منتشر شده در خبرگزاری فارس مبنی برشاخص شفافیت شهرداری استان تهران به استحضار می رساند که بررسی شفافیت شهرداری ها دارای شاخص‌ها و آزمون‌های معینی می‌باشد که توسط مراجع و دستگاه های ذیصلاح صورت می‌پذیرد و صرفا درصلاحیت یک خبرگزاری نمی‌باشد.
لذا ضمن اعلام حفظ حق پیگیری به استحضار می رساند خبرمذکور صرفا به جهت از دسترس خارج بودن موقتی سایت شهرداری آبسرد بوده است و متاسفانه بدون در نظر گرفتن سایر موارد دخیل در امور شفافیت مخابره شده است.
بدین اساس ضمن تنویر افکار عمومی معروض می دارد، سایت شهرداری آبسرد به جهت به روزرسانی و رفع ایرادات در حال تعمیر می‌باشد و در اسرع وقت در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

نکته قابل توجه این است که تا لحظه تنظیم این خبر هنوز وبسایت شهرداری آبسرد فعال نشده و هنوز هم مراجعین به این وبسایت با پیام “عدم دسترسی به سایت شهرداری آبسرد بدلایل فنــی” مواجه می شوند!!!

نوشته ایجاد شد 647

6 دیدگاه در “جوابیه شهرداری آبسرد درخصوص میزان شفافیت شهرداری‌های استان تهران

    1. جالبه که خود شهردار هم از این موضوع بی اطلاع بود و روابط عمومی شهرداری نیز علیرغم قول شهرداری جهت اطلاع رسانی اخبار شهرداری تا زمان راه اندازی مجدد سایت شهرداری از طریق پایگاه خبری ما تا این لحظه حتی یک خبر را هم به ما نداده!!!

  1. بی‌اطلاعی خود شهردار هم دیگه مسخره تر از اصل ماجراست. یعنی ایشون تصدی یک نهاد حاکمیتی رو به عهده گرفته بدون اینکه حتی یک بار سایتش رو نگاه کنه ببینه چی به چیه.
    خیلی برام جالبه بدونم فرد یا افرادی که در بخش روابط عمومی شهرداری آبسرد هستند دقیقا بابت چه عملی حقوق میگیرن.

  2. بالاخره امروز پول هاست شهرداری رو دادن و سایت فعال شده. آخرین خبر در آرشیو اخبار این سات مربوط به ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ هست. حدود یک سال و دو ماه پیش 😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *