پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

جانعلی زاده از جنوب شهر شروع کرد/بررسی مشکلات محله تاسکین با حضور شهردار و اعضای شورای شهر

مهندس جانعلی زاده شهردار جدید آبسرد در اولین هفته از پنجشنبه های جهادی شهرداری آبسرد با حضور در جنوبی ترین محله شهر آبسرد از نزدیک با مسائل و مشکلات این محله آشنا شد.

با توجه به لزوم برقراری ارتباطی پویا و تعاملی بین شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، جانعلی زاده شهردار به همراه امام جمعه شهر آبسرد و حومه، اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری با حضور در مسجد امام حسین (ع) محله تاسکین با شهروندان این محله دیدار و گفتگو کردند.

جانعلی زاده شهردار آبسرد با اشاره به تداوم ملاقات مدیران شهری با شهروندان گفت: این دیدارها با هدف ارتباط بهتر با شهروندان، کاهش فاصله میان مردم و مجموعه مدیریت شهری و همچنین احصاء و پیگیری مشکلات و دغدغه های شهروندان برگزار می شود و می تواند در برنامه‌ریزی های آینده و جلب رضایتمندی شهروندان مؤثر باشد.

این دیدار که در قالب طرح جهادی پنجشنبه های جهادی شهر آبسرد انجام شده بود در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت و بنا به گفته شهردار آبسرد این طرح با مشارکت  پاکبانان و پرسنل واحد خدمات شهری و با تمام امکانات و ادوات شهرداری آبسرد هر پنجشنبه و در راستای پاکسازی همه محله ها اجرا می شود.

نوشته ایجاد شد 643

2 دیدگاه در “جانعلی زاده از جنوب شهر شروع کرد/بررسی مشکلات محله تاسکین با حضور شهردار و اعضای شورای شهر

  1. با سلام واحترام
    متشکر از بازدیدهای صورت گرفته
    لطفا مسولین محترم شهرداری خروجی از کارهای صورت گرفته برای رفع مشکلات مردم در سایت شهرداری یا هرجایی ارایه دهند تا نشان داده شود این بازدیدها بی فایده و نمایشی نبوده است .

    1. با سلام
      همانگونه که مستحضرید شهردارهای آبسرد در هیچ یک از ادوار عادت به پاسخگوئی نداشته اند و تاکنون سابقه نداشته شهردارهای آبسرد یک گزارش شفاف و واقعی از عملکرد ارائه بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *