پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

افزایش ناپایداری برق شهر آبسرد پس از اجرای مانور پایدار سازی شبکه برق

از دو هفته پیش و پس از آنکه طرح پایدار سازی شبکه برق در سطح شهرستان دماوند حدفاصل آبسرد تا سربندان اجرا شد ، ناپایداری شبکه برق و قطع شدن گاه و بیگاه برق در سطح شهر آبسرد نیز چند برابر شده و به استثناء دو مورد قطع برق که به علت توفان شدید به وقوع پیوسته بود در چندین نوبت و بدون مداخله عوامل جوی ما شاهد قطع و وصل شدن های برق بودیم که حتی در مواردی منجر به آسیب دیدن لوازم خانگی شهروندان هم شد.
دو هفته پیش و دقیقاً در روز ۱۲ اردیبهشت ماه بود که آقای مهندس “قاسم شهابی” مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در گفتگو با  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)خبر از اجرای طرح “تابش” در سطح شهرستان دماوند داد و گفت: هدف از اجرای طرح تابش اصلاح شبکه و آمادگی برای مواجه با بحران‌های احتمالی در تابستان سال‌جاری است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با بیان اینکه محدوده عملیاتی طرح “تابش یک” به وسعت ۳۰ کیلومتر، حدفاصل آبسرد تا سربندان است، اظهار داشت: در اجرای این طرح تیم‌های عملیاتی معین ۱و ۲ از مناطق فیروزکوه، پردیس، لواسان، رودهن، قرچک، خاوران، اسلامشهر، پاکدشت، ری، چهاردانگه، کهریزک به همراه تیم‌های عملیاتی امور خدمات فنی معاونت بهره‌برداری مشارکت داشتند.
شهابی در خاتمه تصریح کرد: با به کارگیری همه ظرفیت‌ها و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا برق پایدار برای مشترکان در تابستان تامین شود.

نکته جالب توجه آنجاست که از زمان اجرای این طرح،حداقل در سطح شهر آبسرد چندین نوبت قطعی بدون برنامه برق بویژه در ساعات صبح که کمترین فشار و بار بر روی شبکه قرار دارد بوقوع پیوسته و همین قطع وصل های بی برنامه موجبات ناراحتی و حتی صدمه به شهروندان را فراهم آورده است.

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *