پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

هفته سوم مردادماه/بازگشت مجدد گرما همراه با رگبارهای خفیف پراکنده

با عقب نشینی کامل توده هوای مرطوب موسمی شبه قاره هند( مونسون) به قلمرو اصلی خود در شمال اقیانوس هند و خروج کامل آثار و بقایای آن توده هوای پر بارش و خطرناک بتدریج هوای اغلب نقاط کشور پایدار و گرم خواهد شد و دیگر خبری از رگبارهای سیل آسا حداقل تا اواسط دهه سوم مرداد در منطقه ما ما نخواهد بود.

البته خروج این هوای گرم و مرطوب از منطقه ما همزمان با شروع فعالیت توده هوای خنک شمالی خواهد بود و بر همین اساس پیش بینی می گردد طی روزهای میانی هفته آینده شرایط برای بارش های رگباری پراکنده عموماً خفیف در منطقه ما فراهم شده و در برخی از روزهای هفته آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و بارش را در منطقه خواهیم داشت.

از نظر دمایی نیز از امروز یک افزایش دمای بسیار خفیف را در شهر آبسرد خواهیم داشت ولی از سه شنبه هفته آینده(۱۸ مرداد ۱۴۰۱) روند کاهش دما در منطقه ما آغاز خواهد شد و می توان گفت اولین باد خنک پائیزی را ما در شهر آبسرد خواهیم داشت.

پیش آگاهی

مطابق خروجی برخی از نقشه های هواشناسی، در دهه سوم مردادماه احتمال نفوذ جریانات گرم و مرطوب جنوبی و برخورد آن با هوای خنک شمالی در بخش های غربی و مرکزی کشور و همچنین دامنه های جنوبی البرز وجود دارد که البته این پیش بینی فعلاً در حد یک احتمال می باشد و در صورت تثبیت نقشه ها و تائید آن از سوی مراجع معتبر بین المللی در خصوص نحوه فعالیت این موج جدید و مناطق تحت تاثیر آن اطلاع رسانی خواهد شد.


نوشته ایجاد شد 635

2 دیدگاه در “هفته سوم مردادماه/بازگشت مجدد گرما همراه با رگبارهای خفیف پراکنده

  1. سلام و ضمن تشکر از تمام زحمات شما – ممنون میشیم مطلبی در مورد خرید و کلا اسناد زمین های فاز دو ابسرد عنایت بفرمایید که به صورت وکالتی معامله میشود و چه نکاتی را باید ما رعایت کنیم و وکالت قطعی و غیر قطعی چه تفاوت هایی دارد و چه مدارکی نیاز دارد برای وکالت قطعی و ایا این پایان راه است برای وکالت های قطعی یا میتوان توسط شما درخواست سندتک برگ کرد – خیلی ممنون میشیم در این حوزه هم اگاه کنید ما را و سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *