پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

معاون امور زنان رئیس جمهور در شهر کیلان/معاون امور زنان رئیس جمهور در کیلان/آیت‌الله رئیسی با اهداف خود توانست در یک سال موفقیت‌های بزرگی به دست آورد

انسیه خزعلی پنجشنبه شب در بیست و چهارمین یادواره شهدای شهر کیلان و ‌حومه از توابع شهرستان دماوند اظهار داشت: جایگاه ارزشمند خانواده معظم شهدا، کمتر از شهدا نیست و ایثار و ازخودگذشتگی آنان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه جنگ سخت گذشته که مردان در صف نخست جبهه‌ها بودند و بانوان پشتیبان آنان اکنون به جنگ نرم تبدیل شده، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه بانوان بصیرت افزایی است و وظیفه مردان یاری رساندن به بانوان است چراکه آنان از هویت و کیان مسلمانی دفاع کنند تا نگذارند دشمن به آنچه می‌خواهد، برسد.

به گزارش ایرنا، خزعلی گفت: زمانی باید حقارت را بپذیریم که دشمن در خانه‌ها وارد شود و بتواند از درون به ما حمله کند اما امروز باید قدردان امنیت کشور باشیم و ارزش آن را بدانیم و از داشته های خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه اگر امروز ایستادگی‌ها نباشد، هیچ چیزی پابرجا نخواهد بود، گفت: اگر این مقاومت‌ها و بصیرت‌افزایی‌ها نباشد، همه هویت و اصالت به باد خواهد رفت و ما در این مسیر ایستاده‌ایم.

معاون امور زنان خانواده رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تیرهای دشمن، اتهامات و شایعات و دروغ‌پراکنی‌ها به سمت ما است اما ما نمی‌ترسیم چرا که در صف اول قرار گرفته ایم و باید برخی شرایط را تحمل کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: ما وعده‌ای از طرف خداوند متعال داریم که دشمن ندارد و باید از همان سلاح دشمن همچون فضای مجازی، سایبری و رسانه‌هایی که استفاده می‌کند، علیه خودش استفاده کنیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حرکت هایی که در طول تاریخ شکل گرفته برای ما سرمشق است و امروز سردرگم نیستیم و می‌دانیم در چه موقعیتی قرار داریم.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی با اهداف خود توانسته در یک سال موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد و طبیعی است که همه احزاب جمع شوند و علیه دینی که در حال پیروزی است، بایستند.

وی افزود: طی یک سال گذشته، کشورهای همسایه ایران تورم بالای ۱۰۰ درصد را تجربه کردند، اما دولت سیزدهم با وضعیتی که اقتصاد را تحویل گرفت، تلاش کرد که نقدینگی و تورم را کنترل و ارز ترجیحی را حذف کند تا بتواند اقتصاد را به ریل خود بازگرداند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در افقی دوراندیشانه، حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود، گفت: اگر دولت تنها برنامه های کوتاه مدت داشت و یا مردم را به ظاهر راضی نگه می داشت، نباید وارد ریل‌گذاری‌ها و اصلاحات می‌شد اما این اقدامات به نفع مردم است.

دشمن در فتنه اخیر یک جنگ روانی تمام‌ عیار را علیه ملت ایران به راه انداخت

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند نیز در بیست و سومین یادواره شهدای شهر کیلان که در حسینیه این شهر برگزارشد، اظهارداشت: دشمن با تمام توان خود یک جنگ ترکیبی و روانی تمام عیار را علیه مردم و کشور به راه انداخت که این جنگ در حوزه های شناختی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و … بود که البته با بصیرت مردم و پیوند ناگسستنی آنان با انقلاب، نظام اسلامی و رهبری، دشمنان به آرزوی خود نرسیدند.

وی گفت:ملت بزرگ ایران در طول ۴ دهه انواع فتنه‌ها را به خود دیده است و این‌بار نیز دشمنان نظام با حمایت شبکه های معاند به یک جنگ ترکیبی تمام عیار ورود نمودند که به لطف خدا و بصیرت مردم ایران اسلامی یکبار دیگر افکار آشفته دشمنان نقش بر آب شد.

طاهرخانی گفت: مردم ایران با حضور حماسی خود در صحنه‌ها همیشه نشان داده‌اند که وفادار به نظام و انقلاب هستند و در سخت‌ترین شرایط مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:حاج قاسم علاوه بر خدمت در جبهه مقاومت در تمام عرصه های سازندگی و خدمت رسانی پای کار بود و در این راه از هیچ کوششی برای کمک به برطرف کردن مشکلات دریغ نمی کرد و شهید سلیمانی نماد یک مسئول واقعی در تراز انقلاب بود و مسئولین نیز باید با تأسی از اخلاص و مردم‌داری ایشان، با تلاش شبانه روزی پیگیر مطالبات مردم باشند.

به گزارش ایرنا، شامگاه پنجشنبه همزمان با سالروز یوم آلله نهم دی‌ماه و سومین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیست و چهارمین یادواره شهدای شهر کیلان با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، شیر اوژن، معاون وزیر بهداشت، ناخدا صمدیان، مدیر روابط امور بین‌الملل امور خارجه ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آحاد مختلف مردم در حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) شهر کیلان برگزار شد.

در این مراسم، ضمن تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام، مسئولان و اقشار مختلف مردم، با ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمانهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت آلله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس، از مقام شامخ شهیده دکتر پروین ناصحی تجلیل شد.

لازم به ذکر است در این مراسم از خانواده معظم شهدا شهر کیلان با اهدای لوح تجلیل شد.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *