پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

عملیات تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در هومند اهران با یک شهید و یک مصدوم

روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲ در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی براساس شکایت‌ها و گزارشات، طی اقدام ستاد مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز دماوند حدود ۷۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز شامل بنای نیمه کاره، دیوارکشی در اراضی کشاورزی منطقه دهن(هومند اهران) تخریب شد.
در این عملیات تخریب ساخت‌سازهای غیرمجاز شهرداری‌‌های دماوند و آبسرد، کلانتری ۱۳ آبسرد و یگان امداد نیروی انتظامی و عوامل یگان حفاظت گشت امور اراضی حضور داشتند.
در مجموع ۲۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی دماوند به چرخه تولید بازگشت که در این خصوص مالکین براساس قانون موظف به برداشت و پاکسازی نخاله‌ها از سطح اراضی جهت بهره‌برداری در بخش کشاورزی هستند.

همچنین متاسفانه در جریان این عملیات ، گروهبان یکم “سجاد شهبازی” از مأموران پلیس شهرستان دماوند در حین انجام این ماموریت دچار مصدومیت شدید شده و به فیض شهادت نائل آمدند و یکی از حاضرین در محل نیز دچار مصدومیت شدند.

پایگاه خبری آبسردآنلاین ضمن تسلیت به بازماندگان آن شهید بزرگوار و خانواده بزرگ فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: اخبار تکمیلی و زمان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این همکار آسمانی متعاقبا اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود.برای بازماندگان آن مرحوم صبر و برای آن شهید عزیز غفران و رحمت را از درگاه الهی مسئلت دارد.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *