پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

سیل در شهرستان های شرق استان تهران/آبسرد تا اینجای کار بدون خسارت و تلفات

از بامداد ششم مردادماه که موج بارش های سیل آسا تقریباً تمام شهرهای شرق استان تهران کم و بیش با خسارت و بعضاً تلفات مواجه بودند که خوشبختانه در این بین شهر آبسرد فعلاً متحمل خسارت و تلفات نبوده و امیدوارم تا پایان ماجرا نیز همین وضعیت تداوم داشته باشد.

بامداد روز پنجشنبه ششم مرداد رودهن با سیل و خسارت و تلفات مواجه شد و عصر همان روز جابان و سربندان با مشکل آبگرفتگی مواجه شدند و همزمان مزداران فیروزکوه دچار سیل و خسارت و تلفات بسیار سنگین شد که ظاهراً تا اینجای کار بعد از سیل رودبال استهبان بیشترین خسارت و تلفات در بین تمام شهرهای کشور مربوط به روستای مزداران فیروزکوه می باشد.

چندین فقره آب بردگی جاده حدفاصل گیلاوند تا پردیس نیز منجر به انسداد جاده شد و در بومهن و رودهن نیز سیل عصر پنجشنبه بدون خسارت نبود.

بامداد جمعه نیز روستای وردانه دچار آبگرفتگی ناشی از سیل بود و در کیلان هم رانش محدود زمین و تخریب و تلفات انسانی گزارش شده.

روستای دهنار نیز عصر پنجشنبه شاهد سیل بدون تلفات ولی منجر به خسارت به خودروها بود.

خوشبختانه تا لحظه تنظیم این خبر شهر آبسرد با مشکل خاصی مواجه نبوده و خسارت وارده به محصولات جالیزی نیز اندک گزارش شده و امید است پس از این هم منطقه بدون خسارت بماند هر چند که اگر شدت بارش ها به مرحله سیلاب و ایجاد روان آب برسد خواه ناخواه ما شاهد نابودی بخشی از محصولات جالیزی و حتی آبگرفتگی معابر و تخریب دیوار های سست خواهیم بود.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *