پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

زیباسازی چهره شهر آبسرد به شیوه ماست مالی…!

در حالیکه کوچه های خاکی شهر آبسرد بلاتکلیف رها شده اند و زباله از سر و روی این شهر بالا می رود جانعلی‌زاده شهردار آبسرد خبر از تعویض چراغ های روشنایی بلوار امام خمینی شهر آبسرد داد.

در همین رابطه شهردار آبسرد اظهار کرد: تامین روشنایی معابر شهری یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد بود.
وی افزود: به همین منظور با پیگیری‌های انجام شده مدیریت شهری تعداد ۷۵عدد دستک همراه با سرچراغ به روی پایه چراغ روشنایی رنگ آمیزی شده، سر چراغ هلیوس ۲۰۰ وات به تعداد ۵۸ عدد دو طرفه و ۱۷ عدد یکطرفه حدفاصل ساختمان کلانتری آبسرد تا میدان شهید فخری‌زاده نصب گردید.
وی افزود: عملیات نصب این دستک‌ها به همراه سرچراغ بر روی پایه چراغ‌ها با استفاده از لامپ کم مصرف ۲۰۰ وات بالغ‌بر ۱۶/۳۸۰/۷۶۰/۰۰۰ ریال خریداری و توسط واحد تاسیسات و پرسنل خدوم خدمات شهر نصب شد.
شهردار آبسرد تصریح کرد: انجام این پروژه با اولویت ارتقاء روشنایی و ارائه خدمات در شهر آبسرد انجام گرفته است.
وی افزود: با اجرای این پروژه ضمن زیباسازی و تامین روشنایی بلوار امام خمینی(ره) شهروندان می‌توانند از جلوه زیبا و مطلوب سیمای شهر خود در استقبال از بهار برخوردار شوند.

البته در این فضای رخوت آلود شهر آبسرد این اقدام شهرداری جای تقدیر دارد ولی وقتی که در ورای بلوار اصلی شهر کوچه های این شهر از کوچه های روستاهای دور افتاده سیستان و بلوچستان هم خراب تر است قطعاً تعویض چراغ های روشنایی بلوار اصلی شهر چیزی بیش از ظاهرسازی و به قول معروف ماست مالی کردن چهره زشت شهر نخواهد بود.

تصویر برخی از کوچه های مخروبه و پر از زباله شهر آبسرد جهت اطلاع شهردار محترم آبسرد

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *