پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

دانستنی های حقوق اراضی و املاک وکالت تخصصی

دانستنی های حقوق اراضی املاک

نیاکان ما معتقد بودند که علم و آگاهی در حکم نور و روشنایی و جهل و نادانی در حکم تاریکی می باشد و با این بیان تمثیلی قصد داشتند که اهمیت علم و دانش را به آیندگان خود گوشزد کنند کمااینکه بسیاری از ما در طول زندگی خود صدمات ناشی از اقدامات بدون علم و آگاهی را به کرات خورده ایم و تاوان نداشتن علم نسبت به مسائل و یا اقدامات بدون آگاهی را بارها و بارها پرداخته ایم.

یکی از اهداف پایگاه خبری آبسردآنلاین از زمان شروع به کار خود در سال ۱۳۹۴ تاکنون ، آگاهی بخشی به مخاطبین خود در حوزه های مرتبط با حقوق اراضی و املاک و بویژه مباحث مربوط به خرید و فروش املاک و مستغلات در منطقه آبسرد دماوند و نواحی حومه آن بوده است ولی با این حال متاسفانه به علت عدم انسجام مطالب وعدم انتشار منظم مطالب و مقالات در این حوزه، نتیجه مطلوب حاصل نگردید و لذا همین نقیصه ما را بر آن داشت تا بخش مستقلی را به انتشار مباحث مرتبط با حقوق اراضی و املاک اختصاص دهیم.

لازم به توضیح است رویکرد اصلی این بخش «حقوق شهری و شهرداری ها» بوده و در کنار آن مسائل مربوط به حقوق ثبتی و حقوق اراضی و املاک نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به یاری خدا از این پس ما بخشی اختصاصی مربوط به مباحث حقوقی اراضی و املاک تحت عنوان «دانستنی های حقوق اراضی و املاک» را در این پایگاه خبری خواهیم داشت و بصورت منظم مقالاتی را در این خصوص منتشر خواهیم کرد.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *