پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

اجرای طرح هوشمند سازی پلاک های شهر کیلان

نشست مشترک پیگیری اختصاص کد پستی به اماکن و منازل شهر کیلان با حضور مسئولان شرکت پست، مدیران شهری کیلان و اعضای دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دفتر شهردار کیلان برگزار شد.در این نشست هماهنگی‌های لازم جهت ممیزی املاک، اختصاص کد پستی به همراه کیو آر کد صورت پذیرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در این رابطه گفت: ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان شریف از طریق هوشمندسازی پلاک‌ها و اختصاص کدپستی به تمامی اماکن و منازل شهر کیلان از سال گذشته مطرح بود که جلساتی هم در این راستا برگزار و به مرحله پیش قرارداد رسیدیم، اما به دلیل وجود برخی شبهات و موانع این طرح تاکنون متوقف شده بود.
پیمان آقاجان‌احمدی افزود: در راستای پیگیری موضوع و در نشستی با مسئولان شرکت پست در حال رسیدن به یک تفاهم‌ نامه و رفع موانع هستیم تا طرح مورد اشاره به صورت پایلوت شهرستانی در شهر کیلان به اجرا در آید.
وی در ادامه گفت: در این طرح، تمامی املاک ممیزی شده و به همه اماکن و منازل کدپستی اختصاص می‌یابد و حتی قطعات زمینی که هنوز بنایی در آن ساخته نشده هم در این طرح مد نظر قرار می‌گیرند.
رئیس شورای اسلامی شهر کیلان تصریح کرد: پلاک‌های جدیدی که پیش‌بینی شده دارای کیو آر کد هستند و به صورت آنلاین با اسکن این کدها می‌توان اطلاعات مورد نیاز را دریافت و کارهای پستی را انجام داد و همچنین مشکل اخذ کدپستی که در بسیاری از امور ارائه آن واجب و بعضاً دریافت آن برای یک نشانی کار آسانی نبود را به طور کامل برای همه شهروندان رفع خواهد کرد.
آقاجان‌ احمدی در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از طرح های مورد نظر مدیریت شهر تعویض تابلوهای همه معابر و خیابان‌های شهر است که بنا داریم تا همزمان با طرح پستی آن را هم اجرایی کنیم.
وی اضافه کرد: در این طرح تابلوهای معابر اصلی و فرعی تعویض شده و همچنین کوچه‌های بدون نام نامگذاری خواهند شد؛ در این طرح معابر صاحب دو نام می‌شوند که یکی نام و دیگری شماره مخصوص آن معبر می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر کیلان خاطرنشان کرد: اعدادی که روی تابلوها درج می‌شوند، شامل کد محله و پهنه به همراه شناسه مختص آن کوچه یا خیابان خواهند بود که با اجرای این روند، آدرس‌ دهی‌ بهتر و دقیق‌تر می‌شود.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *