پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

اقدام انقلابی رسول نژاد در مقابل مافیای وزارت صمت

هر چند پایگاه خبری آبسردآنلاین همواره در زمره منتقدان سفت و سخت سید احمد رسول نژاد نماینده شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بوده و کماکان نیز می باشد ولی باید قبول کرد که برخی اقدامات ایشان واقعاً سزاوار تشویق است و شایسته تقدیر.

یکی از همین اقدامات درخور تشویق اقدام انقلابی ایشان در مقابل مافیای وزارت صمت و افشای راز مگوی پس گرفته شدن امضاء های پای نامه استیضاح فاطمی امین وزیر صمت می باشد.

در همین خصوص احمد رسولی نژاد نماینده مردم محترم شهرستان های دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و گفت: در دوره قبل که موضوع استیضاح وزیر صمت مطرح شد، طبق برآوردهایی که داشتیم تا شب آخر تعداد موافقان استیضاح ۶۰ به ۴۰ بود و تنها ۴۰ درصد از نمایندگان مجلس مخالف استیضاح وزیر صمت بودند.

وی افزود: در روزی که قرار بود وزیر استیضاح شود، اسناد زیادی با خود به همراه آورده بودم و دفاع ما با سند و مدرک بود اما دفاع وزیر شعاری با آمارهای ساختگی بود. در آن روز اگر یک نماینده مجلس بی‌طرف هم بود و صحبت‌های موافقان استیضاح را می‌شنید کاملا با استیضاح وزیر موافقت می‌کرد. در آن روز قبل از شروع سخنرانی من یکباره اعلام شد که رای‌ها به استیضاح وزیر برگشته است و در همان روز مباحثی مطرح شد که شب قبل از استیضاح وزیر در خیابان سمیه در ساختمان وزارت صمت حواله ۷۰ تا ۷۵ خودرو شاسی بلند به نمایندگان مجلس داده شده است.

رسولی نژاد بیان کرد: بعد از این اتفاق تعداد موافقان استیضاح ۸۵ و مخالفان ۱۸۵ نفر شد، که در تاریخ مجلس این اتفاق در آرای استیضاح رخ نداده بود، اگر استیضاح وزیری مطرح می‌شد یا وزیر برکنار می‌‎شد یا با اختلاف کمی برکنار نمی‌شد نه با ۱۰۰ نفر اختلاف. همیشه این سوال برای من بود که ما موافقین استیضاح با دست پر وارد مجلس شدیم، چرا این اتفاق افتاد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من آن روز را روز سیاه در تاریخ مجلس می‌دانم. البته امیدواری زیادی به جلسه بعدی استیضاح دارم و این بار ما دست رو می‌کنیم. این هشدار را به مسئولان می‌دهم که توقع نداشته باشند در دفاع از مردمی که بی کیفیت‌ترین خودروها را سوار می‌شوند، با ملاحظه صحبت کنیم.

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *