پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

دستاورد جدید دولت سیزدهم/دلار در یک قدمی ۳۸۰۰۰ تومان

درست در زمانی که حامیان دو آتشه دولت سیزدهم از دستاوردهای بزرگ این دولت می گویند و علت اصلی اعتراضات را دسیسه دشمنان بمنظور کمرنگ کردن این دستاوردها می دانند،دلار آرام آرام و بدون توجه به این ادعاها خود را بالا کشید و بی سر و صدا گام در کانال ۳۷۰۰۰ تومان گذاشت.

این روزها ظاهراً ارزپاشی نهاد بازارساز هم چندان اثری نداشته و دلار بی توجه به خبردرمانی های بی اثر بانک مرکزی و وعده آزادسازی دلارهای کره ایی در حال رکورد شکنی و پیشروی به سمت کانال ۳۸۰۰۰ تومان می باشد.

واقعیت این است که کنترل قیمت دلار از دست نهاد بازارساز یا همان بانک مرکزی خارج شده و دولت در میان مدت و بلند مدت هیچ برنامه ایی برای مهار قیمت ارز و مهار تورم و همچنین افزایش قدرت پول ملی ندارد.

موضوع این مطلب بررسی نرخ ارز و چرائی افزایش قیمت دلار نیست بلکه روی سخن ما با دولت سیزدهم است که خود را موفق ترین دولت بعد از انقلاب می داند و اعضای کابینه و حامیان دولت مدعی دستاوردهای عظیمی هستند که در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته و ندارد!

سئوال اینجاست که این دستاوردهای عظیم دولت چه بوده اند و کدام موفقیت و پیشرفت دولت سیزدهم باعث حسادت دشمنان و رقبا شده و چه کسی قصد کمرنگ کردن این دستاوردها را بوسیله اغتشاشات دارد؟
دلار ۳۷۵۰۰ تومانی و سکه ۱۸۰۰۰۰۰۰ میلیونی و نرخ تورم ۴۰ درصدی و کاهش قدرت خرید مردم و خط فقر ۲۰ میلیون تومانی چه جای افتخاری دارد؟

سئوال ما از رئیس جمهور محترم این است که در یک سال گذشته چقدر وضعیت معیشت مردم بهتر شده؟چقدر به رفاه مردم ایران افزوده شده و چه میزان به رضایتمندی مردم اضافه شده است؟

آقای رئیس جمهور
معیشت مردم در معرض نابودی است و زندگی برای اغلب مردم ایران مشقت بار و پر از ناامیدی شده آرزوی داشتن یک خانه و یک ماشین برای بسیاری از جوانان تبدیل به آرزوی محال شده!

آقای رئیس جمهور
آن مسئولی که مدعی عدم بیکاری جوانان این سرزمین است و در رباط کریم و پاکدشت خبر از اشتغال صد درصدی می دهد دوست شما نیست بلکه دشمنی است که در لباس دوست قصد فریب شما را دارد!

آقای رئیس جمهور
مردم ایران روز به روز فقیرتر می شوند و امکان خرید و تعویض وسائل کهنه و قدیمی منزل و محل کار با وسائل نو برای بسیاری از مردم وجود ندارد.

آقای رئیس جمهور
چیزی که بیشتر از فقر و نداری و حتی تبعیض دل این مردم را می سوزاند ادعاهای پوچ و لاف زنی های مضحک حامیان دولت شما می باشد که منت دستاوردهای نداشته را بر سر این ملت می گذارد و خود را بهترین و موفق ترین دولت بعد از انقلاب می داند.

آقای رئیس جمهور
شما همین یک فقره قیمت دلار را ثابت نگه دارید ، بقیه وعده های انتخاباتی شما پیشکش!


و سخن آخر اینکه اقرار به ناکارآمدی و کاستی ها نشانه ضعف نیست بلکه نشانه شجاعت و صداقت است.
با مردم صریح و بی پرده سخن بگوئید و به شعور مخاطب توهین نکنید.
اگر شما با مردم صریح و صادق باشید مردم هم با شما همدل و همصدا می شوند و به یاری دولت شما می آیند ولی اگر بخواهید دروغ تحویل ملت دهید و منت دستاورد نداشته را بر سر این ملت بگذارید مردم هم از شما روی گردان می شوند و دولت را با مشکلات بزرگ تنها می گذارند که این نه به نفع دولت است و نه به نفع ملت.

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *