پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

تداوم سرما و بارش ها تا روزهای پایانی هفته

مطابق رویه نرمال هر ساله بهمن ماه یکی از پربارش ترین ماه های سال در منطقه ما می باشد و مطابق آمارهای بلند مدت بیشترین میزان بارش برف در منطقه آبسرد مربوط به این ماه می باشد و بر همین اساس هفته چهارم بهمن ماه نیز در ادامه روزهای سپید و پربرف هفته های قبل در منطقه ما پربارش و به عبارت بهتر پر بارش تر از هفته های قبل خواهد بود.

ما در این هفته دو موج بارشی را در منطقه خواهیم داشت که موج اول طی امروز (یکشنبه ۲۳ بهمن) تا بامداد فردا (دوشنبه ۲۴ بهمن) در منطقه ما فعال می باشد و سراسر روز دوشنبه و تا ظهر سه شنبه ما جو آرام و پایداری را در شهر آبسرد خواهیم داشت و تنها پدیده غالب وزش باد نسبتاً شدید در ساعاتی میانی روز می باشد.

از اواسط وقت سه شنبه با ورود موج جدید بارشی به منطقه ما، بارش برف مجدداً در آبسرد آغاز خواهد شد و احتمالاً تا نیمه شب چهارشنبه این بارش ها با شدت و ضعف و به تناوب ادامه خواهد یافت که البته با توجه به تغییر مکرر نقشه ها شدت و حجم بارش برف روز چهارشنبه هنوز کاملاً به قطعیت نرسیده ولی احتمالاً بارش برف متوسط تا نیمه سنگین پیش بینی می گردد.

از روز چهارشنبه تا جمعه نیز به غیر هوای سرد ما پدیده خاصی را در آبسرد نخواهیم داشت ولی این احتمال وجود دارد که از روزهای ابتدایی هفته آینده یک موج شمالی منطقه ما را تحت تاثیر خود قرار دهد که اطلاع رسانی در خصوص آن موج را به روزهای پایانی هفته موکول می کنیم.

بر همین اساس به کلیه عزیزان توصیه می گردد از امروز تا چهارشنبه از هرگونه سفر غیر ضروری به منطقه آبسرد و بویژه راه های فرعی و مناطق ویلایی حومه شهر و همچنین از صعود به ارتفاعات اجتناب نموده و در صورت ضرورت سفر حتماً تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *