پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

از سرگیری عملیات تعریض جاده ایوانکی-کیلان از هفته اول اردیبهشت

شروع عملیات پروژه احداث باند دوم محور ایوانکی – کیلان- آبسرد- دماوند به طول ۵/۵ کیلومتر بعد از عید فطر/ تا پایان هفته آخر فروردین پیمانکار مراحل تجهیز کارگاه را انجام خواهد داد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از شروع عملیات اجرایی پروژه مهم ساران-کیلان به طول ۵/۵ کیلومتر در محدوده استان تهران بعد از عید فطر خبر داد و گفت: در پایان هفته جاری پیمانکار مراحل تجهیز کارگاه را انجام خواهد داد.
خلیل محبت‌خواه در جلسه هم اندیشی مدیران شرق استان تهران با حضور نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای آبسرد و کیلان و فیروزکوه گفت: با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد تومان این پروژه مهم از اواخر هفته آتی شروع خواهد شد.
وی تصریح کرد: از مهم ترین مزایای این پروژه، حذف نقاط حادثه خیز در محدوده مورد نظر، تسهیل و روانی تردد، افزایش ایمنی و به تبع افزایش جاذبه سفر بین استان های تهران- شمال کشور است.


لازم به توضیح است عملیات تعریض محور مواصلاتی ایوانکی به کیلان و آبسرد که شمال شرق استان تهران را به استانهای سمنان و قم و همچنین جنوب شرق استان تهران متصل می نماید از تابستان سال گذشته متوقف شده بود در سال جاری با تامین اعتبارات مجدداً آغاز شد تا حادثه خیزترین مقطع این جاده حدافاصل ساران تا کیلان با حذف پیچ های خطرناک تعریض و دو بانده گردد.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *