پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

اجرای عملیات بهسازی روکش آسفالت با طول ۵۶۰۰ متر در محور روستایی آبسرد به زان

عاقبت پس از چند سال چشم انتظاری و درخواست های مکرر مردم محلی روکش آسفالت جاده زان به طول بیش از ۵ کلیومتر ترمیم و بهسازی شد.

در همین رابطه شورش احمدی خطیر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند اظهار داشت: عملیات بهسازی روکش آسفالت آبسرد به زان به طول ۵۶۰۰ متر از محل اعتبارات ملی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند اجرا شد.

وی افزود: همچنین بهسازی روکش آسفالت همراه با خط‌کشی در روستای زیارت حدود ۳ کیلومتر و بهسازی روکش آسفالت و خط کشی بزرگراه دماوند – فیروزکوه از محدوده سرازیری پلیس‌راه تا ورودی منطقه گیلاوند در شهرستان دماوند انجام گردید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند گفت: همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز را نیز در دستور کار قرار داده است.

احمدی خطیر گفت: در این راستا تعریض، روکش آسفالت و خط کشی دوربرگردان مهرآباد و دماغه کمربندی بومهن و توجه به حادثه خیز بودن آن هم در دستور کار  و اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: در منطقه دلیچایی محدوده فیروزان نیز یکی دیگر از نقاط حادثه خیز شناسایی شده بود که مشکلات مشابهی وجود داشت که لکه‌گیری، روکش و خط کشی در حال انجام می باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند عنوان کرد: همچنین با عنایت به اینکه تا فصل سرما فرصت زیادی نمانده بهسازی آسفالت نقاط روستایی دیگری هم در دستور کار است که انشاالله توسط اداره اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند انجام خواهد شد.

احمدی خطیر ادامه داد: بمنظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی این محورها توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند با پیگیری مضاعف نماینده محترم و سختکوش مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به اجرا در خواهد آمد.

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *