پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

کارنامه دو ساله دولت سیزدهم/مردود ، تا اینجای کار

دو سال از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم می گذرد،دو سال سخت و پر تشنج،دو سال که به اندازه بیست سال به مردم بد گذشت،دو سال که به اندازه یک قرن زندگی را برای مردم ایران سخت کرد…!

دولتی که با وعده یکپارچه سازی حاکمیت بوسیله نیروهای ارزشی و انقلابی و با شعار محرومیت زدایی روی کار آمده بود ظرف فقط دو سال تصویری وحشتناک از ناهماهنگی ها و بی برنامگی ها را به نمایش گذاشت.

فقط با گذشت دو سال از زمان آن نمایش اعصاب خردکن مناظره های انتخاباتی سال ۱۴۰۰ پوچ بودن وعده ها و ادعاهای جناب آقای رئیسی و یاران پوششی او و بویژه جناب آقای زاکانی عیان شد و توخالی بودن شعارهای انقلابی نیروهای ارزشی به اثبات رسید.

البته حامیان دولت سیزدهم علیرغم گذشت دو سال از شروع به کار این دولت هنوز گذشتگان را مقصر وضع کنونی می دانند غافل از اینکه در زمان رئیس جمهور قبل حداقل مردم توان خرید مرغ و گوشت و برنج را داشتند و قیمت یک متر مربع آپارتمان در بدترین نقطه شهر تهران نجومی نشده بود و حتی اگر کارشکنی های همین نیروهای به اصطلاح انقلابی و ارزشی نبود شاید همان آقای روحانی می توانست با احیای برجام از کوه مشکلات عبور هم بکند و تورم نیز دو رقمی و سه رقمی نمی شد.

شاید بی دلیل نبود که عبدالناصر همتی رئیس سابق بانک مرکزی و رقیب انتخاباتی آقایان رئیسی و زاکانی در توئیتی نوشت:

به محض اعلام گوشه ای از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم، به جای پذیرش اشتباهات ، حملات تخریبی شروع و توپخانه از گذشته می گوید!اصلا گیریم به قول شما گذشته بد،مگر شما با وعده های رنگارنگ به میدان نیامدید؟
مگر خودتان نگفتید که با یک دولت مقتدر مشکلات را بدون گره زدن به تحریم حل می کنید؟
یک لحظه با خدای خود خلوت کنید و با مرور وعده های خود ببینید طی ۲ سال با زندگی مردم و اقتصاد کشور چه کرده اید
.

آقای رئیسی و حامیان او باید قبول کنند که عملکرد دو ساله ایشان افتضاح بوده و لذا با فرافکنی و انداختن تقصیرات به گردن گذشتگان نمی توانند از زیر بار مسئولیت فرار کنند.

زمان ناکارآمدی آنهایی که حسن روحانی را به ناکارآمدی متهم می کردند را ثابت کرد و حقانیت گفته های همتی در جلسات مناظره برای همگان به اثبات رسید ولی افسوس که حامیان دولت سیزدهم نه انصاف دارند و نه تدبیر و هنوز هم دیگران را مسبب کم کاری ها و ناکارآمدی های خود معرفی می کنند و هنوز هم برای اداره کشور منتظر معجزه و امدادهای غیبی هستند ، غافل از اینکه حتی معجزه هم نمی تواند گره کور ناکارآمدی دولت سیزدهم را باز نماید.

نوشته ایجاد شد 649

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *