پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

احداث پل رو گذر،محتمل ترین سناریو برای رفع مشکل ترافیک گیلاوند

روز پنجشنبه چهارم خرداد دومین نشست شورای اداری شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۲ با حضور فخاری استاندار تهران، سید کمال سادات مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، طهماسبی دادستان شهرستان دماوند، سرهنگ فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، مدیران کل آموزش و پرورش و آبفای شرق استان تهران، ائمه جمعه، بخشداران مرکزی دماوند و رودهن و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌هادر سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

در این نشست استاندار تهران با اشاره به معضل دیرینه ترافیک منطقه گیلاوند گفت:قرارگاه خاتم برای احداث پل روگذر گیلاوند پای کار است.

استاندار تهران با اشاره به هزینه های بسیار سنگین احداث کمربندهای شمالی و جنوبی به طرح سوم که همانا احداث پل روگذر نظیر پل بزرگراه صدر می باشد اشاره داشته و افزود: با توجه به آماده بودن امکانات و پای کار بودن قرارگاه خاتم و آماده بودن دستگاه و ابزار و ماشین آلات و سرعت بالای اجرای طرح و هزینه های نسبتاً پائین ، اجرای این پل روگذر در دستور کار قرار دارد.

لازم به توضیح است پیشنهاد احداث پل روگذر گیلاوند مشابه پل صدر برای اولین بار در دی ماه سال گذشته در همین رسانه و در مقاله ایی تحت عنوان «کمربند جنوبی گیلاوند/ابهام در ابهام» مطرح شده بود.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *