پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

آقای رئیسی،انتقاد سازنده قلم زدن بی جا نیست

۱۸ ماه از شروع به کار دولت سیزدهم می گذرد و در این مدت عملکرد این دولت آنقدر بد و پر انتقاد بوده که حتی حامیان دولت نیز حاضر به قبول مسئولیت اقدامات تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی نیستند ولی ظاهراً جناب آقای رئیسی چندان فرد نقد پذیری نیست و به جای گوش دادن به حرف منتقدان دلسوز و بازنگری در سیاست های غلط خود ،منتقدین را به قلم زدن بیجا و حرف زدن نادرست متهم می نماید!

آقای رئیسی روز دوشنبه هفتم فروردین ۱۴۰۲ در همایش سراسری مدیران، با حمله به منتقدین دولت گفت آن‌ها با قلم زدن بیجا و حرف زدن‌ نادرست مردم را ناامید می‌کنند!

حال سئوال اینجاست که آقای رئیسی، در ۱۸ ماه گذشته کدام بخش از عملکرد شما قابل دفاع بوده که از منتقدین توقع قلم زدن در حمایت از این دولت را دارید و کدام منتقد با انصاف و آبرومندی حاضر است حیثیت و اعتبار حرفه ایی خود را بخاطر دولت شما به خطر بیاندازد؟

آقای رئیسی در حالی از منتقدین دولت سیزدهم توقع حمایت دارد که خود ایشان و حامیان وی در طی ۸ سال دوران ریاست جمهوری آقای روحانی انواع کارشکنی ها را در حق دولت های یازدهم و دوازدهم روا داشتند و حتی در جریان انتخابات سال ۱۴۰۰ بدترین و ناجوانمردانه ترین حملات را نسبت به آقای همتی به عنوان نماینده دولت آقای روحانی انجام دادند و سر سوزن به دولت قبل کمک نکردند!

آقای رئیسی
وقتی شما تورم سرسام آور را قبول ندارید و با آمارسازی های غیرواقعی قصد در ارائه اطلاعات غلط به مخاطب دارید و حاضر به پاسخگوئی بابت عملکرد غلط تیم اقتصادی خود نیستید چگونه توقع حمایت دارید؟

اگر به زعم شما انتقاد کردن قلم زدن بیجا است پس می توان نتیجه گرفت که شما آنقدرها که ادعا می کنید فرد دموکرات و انتقادپذیری نبوده و آنچنان که باید و شاید با مردم صادق و یک رنگ نیستید و به دنبال خفه کردن صدای منتقدین و فریب دادن مردم هستید!

آقای رئیسی
قبل از اینکه شما رئیس جمهور شوید این مردم به مدت چهل سال پای نظام و انقلاب ایستادند و انواع شدائد و مصایب را تحمل کردند لذا شما حق ندارید که به این مردم دروغ بگوئید و به شعور آنها با آمارهای غلط و غیرواقعی توهین بکنید.

آقای رئیسی
شما اگر با مردم ایران صادق و یک رنگ باشید آنگاه شاهد حمایت حداکثری این مردم هم خواهید بود چرا که مردم ایران با همه صبر و تحملی که دارند واقعاً از احمق فرض شدن بیزار هستند و حاضر نیستند که هم سختی را تحمل کنند و هم زیر بار منت مسئولان باشند.

آقای رئیسی
قبول کنید که شما و دولت متبوع شما نه انتقاد پذیر است و نه کارآمد چرا که شما و حامیان دو آتشه دولت شما در این مدت ۱۸ ماه گذشته سرسوزن زیر بار مسئولیت نرفتید و فقط تقصیر کم کاری های خودتان را به گردن این و آن انداختید و امروز نیز از همه متوقع و طلبکار هستید!

آقای رئیسی
کسی که انتقاد می کند و کاستی را به روی شما می آورد نه قلم بیجا می زند و نه به دنبال حرف مفت زدن است بلکه دلسوزی است که نقایص و معایب را بصورت محترمانه به شما گوشزد می کند و از طریق مسالمت آمیزترین شکل ممکن به عملکرد شما اعتراض می کند.

آقای رئیسی
آئینه چون نقش تو بنمود راست
خود شکن آئینه شکستن خطاست

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *