پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

کشف شبکه فساد مالی و قاچاق سوخت در شرکت پخش فرآورده‌‌ های نفتی شهرستان دماوند

هر سال با شروع موسم سرما موضوع چگونگی تخصیص و توزیع فرآورده های نفتی در سطح شهرستان دماوند داغ می گردد و برای بسیاری از شهروندان دماوندی و غیر دماوندی این سئوال مطرح می شود که این حجم بالا از سوخت که بصورت آزاد و خارج از شبکه و با قیمت های گزاف در بازار سیاه شهرستان دماوند توزیع می گردد از کجا می آید و چرا شرکت پخش فرآورده‌‌های نفتی شهرستان دماوند هیچ اقدامی جهت کنترل بازار و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه نفت و گاز مایع و گازوئیل و… انجام نمی دهد؟
حال پس از مدت ها و با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه شهرستان دماوند مشخص شد که سر منشاء تمام این فسادها ، شخص مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌‌های نفتی شهرستان دماوند بوده و خود ایشان در پشت پرده تمام این اقدامات غیر قانونی قرار داشتند.

بر همین اساس و بنابر گزارشات پایگاه خبری تاررود، طی هفته گذشته مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌‌های نفتی شهرستان دماوند با دستور دادستان محترم شهرستان و توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه شهرستان دماوند به اتهام اختلاس،ارتشاء و همکاری با عوامل قاچاق سوخت در سطح شهرستان ، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردیده است.
گفتنی است در ماه گذشته نیز مدیر یکی از شرکت‌های توزیع کننده سوخت در شهرستان دماوند به جرم قاچاق و اختلاس توسط عوامل اطلاعات سپاه بازداشت و دستگیر شده بود.

امید است با این اقدام به موقع دادستان محترم شهرستان و هوشیاری مسئولان اطلاعاتی و امنیتی،در آستانه فصل سرما بازار سیاه سوخت قاچاق و توزیع خارج از شبکه سوخت در سطح شهرستان جمع شده و دست غارتگران بیت المال کوتاه گردد.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *