پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

هفته دوم آبان/نیمه اول هفته بارندگی،نیمه دوم هفته کاهش دما

پائیز ۱۴۰۱ در شهر آبسرد هرچند که بسیار دیر و کم رمق آمد ولی به هر حال آمد و اگر خدا بخواهد از این هفته بتدریج آبسرد حال و هوای پائیزی به خود خواهد گرفت.

مطابق خروجی نقشه های هواشناسی در نیمه اول هفته دوم آبان ماه ۱۴۰۱شهر آبسرد تحت تاثیر امواج بارشی نسبتاً ضعیف قرار خواهد گرفت که رهاورد این امواج ناپایدار برای شهر آبسرد بارش های رگباری و پراکنده بویژه طی ساعات شب و اوائل صبح می باشد که با توجه به عدم تغذیه رطوبتی انتظار بارش های شدید و سنگین را از این امواج نمی توان داشت ضمن اینکه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به علت تغییر در توده های هوا ما در برخی ساعات شاهد وزش باد شدید و بعضاً تندبادهای لحظه ایی در شهر آبسرد خواهیم بود.

در نیمه دوم این هفته با خروج تدریجی امواج ناپایدار از منطقه و کاسته شدن از تراکم ابرها و بارش ما در منطقه آبسرد دماوند کاهش ملموس و محسوس دما بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد را خواهیم داشت و حتی در مناطق خارج شهر آبسرد و بویژه روستاهای آئینه ورزان و خسروان و جابان و سربندان دمای حداقلی در صبح جمعه تا مرز صفر درجه نیز کاهش خواهد داشت.

پیش آگاهی
انشاء الله در هفته جاری گزارش بلند مدت فصلی چهار ماهه بارش شهر آبسرد (از نیمه دوم آبان ۱۴۰۱ تا نیمه اول فروردین ۱۴۰۲) قابل استفاده در هواشناسی کشاورزی تقدیم مخاطبین گرامی خواهد شد.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *