پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

احتمال سفر رئیس جمهور به شهرستان دماوند در روزهای پایانی هفته

استاندار تهران: رئیس جمهور پنجشنبه ۲۸ دی ماه به فیروزکوه و دماوند سفر می‌کند

بنظر می رسد که عاقبت طلسم کم لطفی های رئیس جمهور نسبت به شرق استان در حال شکسته شدن است و رئیس جمهور قصد دارد که شرق استان تهران هم دیدار نماید.

در همین رابطه علیرضا فخاری اظهار داشت: در ادامه سفرهای دکتر رئیسی به شهرستان های استان تهران، رئیس جمهور پنجشنبه ۲۸ دی ماه به دو شهرستان فیروزکوه و دماوند سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور رئیس جمهور برکاتی از جمله مشکل‌گشایی و گره‌گشایی دارد که باید از این ظرفیت و امکان به‌خوبی استفاده شود، ادامه داد: بازدید رئیس جمهور از برخی پروژه های شهرستان، دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و پیگیری مصوبات شورای اداری استان از اهداف عمده این سفر می‌باشد.
فخاری با بیان اینکه دکتر رئیسی توجه خاصی به سفرهای استانی و ارتباط نزدیک با توده های مردم دارد، افزود: رئیس جمهور پیشتر به سایر شهرستان های استان تهران از جمله شهریار، پرند، رودهن، ورامین و … سفر کرده اند و با سفر به دماوند و فیروزکوه عملاً در همه شهرستان های استان حضور یافته اند.
همچنین رضاطاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به سفر ریاست جمهور به شهرستان دماوند اظهار داشت: این سفر یکی از سفرهای دور نخست می باشد که در ادامه سفرهای آیت اله رئیسی به شهرستان های استان تهران، سفر به شهرستان دماوند در روز پنج شنبه محقق خواهد شد و مردم شهرستان میزبان ایشان خواهند بود.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود با توجه به اینکه مردم شریف این شهرستان از ماه های گذشته در انتظار حضور ایشان در منطقه هستند، یک استقبال خوب، گرم و پرشور داشته باشیم تا یک روز یه یادماندنی برای شهرستان دماوند در تاریخ زرین این منطقه ثبت شود.
فرماندار شهرستان دماوند عمده مطالبات این شهرستان را بخش توسعه راه های شهری و روستایی، تامین زیرساخت های سایت های مسکونی، ارتقاء بهداشت و درمان شهرستان، تقویت زیرساخت های آب شرب پایدار، اجرای پروژه فاضلاب شهری و تصفیه خانه، تقویت زیرساخت های بخش آموزشی و .. دانست که امید می رود با حضور ریاست محترم جمهور این مهم محقق شود.
این مقام مسئول با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در این سفر، بیان داشت: از جمله برنامه های شهرستان در روز پنج شنبه دیدار چهره به چهره ریاست محترم جمهور با مردم منطقه است که در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور دماوند انجام می شود و اکنون نیز تمهیدات سفر و دیدار مردمی اندیشیده شده است تا شهروندان که از نقاط مختلف شهرستان در این روز حضور می یابند، بتوانند دیدار داشته باشند و یا مطالبات مکتوب خود را توسط بازرسی در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار دهند.
وی بیان داشت: از دیگر برنامه های ما برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان های دماوند و فیروزکوه است که به میزبانی شهرستان دماوند برگزار خواهد شد و انشالله مصوبات سفر در جلسه شورای اداری از طریق ریاست محترم جمهور اطلاع رسانی می شود.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *