پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

سیاست،تنها چیزی که تیم ملی فوتبال ایران این روزها به آن نیازی ندارد

تیم ملی فوتبال ایران سیاسی ترین بازی خود را روز سه شنبه هشتم آذرماه در مقابل آمریکا برگزار خواهد کرد تا تکلیف یکی از تیم های صعود کننده از گروه B از میان این دو تیم مشخص گردد.

متاسفانه از چند هفته قبل از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و تا همین لحظه ، حاشیه های مختلف سیاسی که عموماً متاثر از حوادث دو ماه اخیر ایران بود دامن تیم ملی فوتبال ایران را گرفته و هر دو طرف ماجرا (معترضین و حاکمیت) به نوعی قصد استفاده و یا به عبارت بهتر سوء استفاده از فرصت جام جهانی به نفع خود را دارند و در این بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی زیر بار فشار روانی شدید ناشی از این حاشیه های سیاسی قرار گرفته اند.

از یک سو جریان برانداز از تیم ملی فوتبال ایران توقع دارد که تبدیل به نماد مخالفت با نظام شود و از سوی دیگر حاکمیت نیز در حال بهره برداری از تیم ملی به عنوان بخشی از برنامه تبلیغاتی و نماد تائید عملکرد نظام می باشد و تنها چیزی که در این میان نادیده گرفته شده است حساسیت بالای بازی ایران و آمریکا می باشد.

اینکه ما با کشور آمریکا مشکل سیاسی داریم اصلاً اهمیتی ندارد ، اینکه ما در مقابل کدام تیم قرار می گیریم هم اصلاً مهم نیست،مهم این است که ما از این گروه صعود کنیم.
ما به امتیاز گرفتن در این بازی نیاز داریم تا از این گروه صعود کنیم و نباید فراموش کنیم که تیم آمریکا برای صعود به برد نیاز دارد و به قول مربی آمریکا آنها محکوم به پیروزی هستند و لذا با تمام وجود به این بازی قدم خواهند گذاشت و این تیم ملی آمریکا با تیم ملی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه هم زمین تا آسمان فرق دارد چرا که بازی آمریکا و انگلیس نشان داد که تیم ملی آمریکا تیم دست و پا بسته ایی نیست و تنها مشکل این تیم در گل زنی می باشد و در سایر خطوط این تیم چیزی از انگلیس کم ندارد لذا نباید حریف را دست کم گرفته و از تیم ملی ایران توقعی بیش از ارائه یک بازی خوب و زیبا داشت.

تیم ملی فوتبال ایران در این سیاسی ترین بازی جام جهانی به تنها چیزی که نیاز ندارد سیاست بازی و حاشیه های سیاسی است.این تیم متعلق به مردم ایران است و برد و باخت آن هم به ملت ایران تعلق دارد و لذا هیچ شخص و گروهی و رسانه ایی چه موافق و چه مخالف نظام سیاسی کشور حق مصادره نتایج این تیم را ندارد.

این رسانه نیز به نوبه خود برای تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان نماینده ملت ایران در این آوردگاه جهانی آرزوی موفقیت داشته و امیدوار است روز سه شنبه تیم ملی ایران در آن مسابقه سخت در حد و اندازه نام ایران ظاهر گردد.انشاء الله

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *