پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

دیدار شهردار آبسرد با سرپرست جدید جهادکشاورزی /تعامل جهاد کشاورزی و شهرداری آبسرد جهت حفظ و صیانت اراضی کشاورزی

جانعلی زاده شهردار آبسرد در دیدار با خدابخش سرپرست جدید اداره جهادکشاورزی شهرستان دماوند ضمن اعلام حمایت از اقدامات جهادکشاورزی بر تعامل جهاد کشاورزی و شهرداری آبسرد جهت حفظ و صیانت اراضی کشاورزی تاکید کرد.

در این دیدار جانعلی‌زاده شهردار آبسرد ضمن تبریک انتصاب خدابخش به سمت سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، وی را فردی باتجربه و باسابقه درزمینه کشاورزی دانست و گفت: انشاالله با درایت مهندس خدابخش درزمینه کشاورزی بتوان بسیاری از موانع و مشکلات، حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی به‌عنوان سرمایه گران‌بها در حومه و حریم شهر و لزوم همکاری دو دستگاه خدمت رسان بیش از پیش صورت گیرد.

جانعلی زاده ضمن اعلام حمایت‌های همه جانبه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر در بخش های مختلف از این سازمان اعلام داشته و خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد آمادگی همکاری در تمام زمینه ها را با این سازمان دارد.

در ادامه مهندس خدابخش مدیر جهاد کشاورزی نیز در خصوص برنامه‌های پیش روی این سازمان و برنامه ریزی برای رفع مشکلات توضیحاتی ارائه کرده و از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی نمود.
در پایان اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد، انتصاب مهندس خدابخش را به وی تبریک گفته و از خداوند متعال آرزوی توفیق را برای ایشان مسئلت نمودند.

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *