پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

تشکیل اتاق های فکر برای اصلاحات

خبرآنلاین : سردار سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ناآرامی‌های اخیر گفت: فقط خواست دشمن نبود، ضعف داخلی از جمله عقب‌افتادگی از تحولات، تکنیک‌ها، تاکتیک‌ها و راهبردها هم بود… ما چاره‌ای نداریم که از فضای مجازی استفاده کنیم، اما باید مدیریت شود.
وی افزود: نظام از دست نرفته، اما ضربه خورده‌ایم، به فرمایش مقام معظم رهبری برخی فرزندان نظام هستند، اما اینها کنار دست لیدرهایی آمدند که می‌خواستند سری به تن نظام نباشد و از این موضوع ابزاری برای کشته‌سازی بسازد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی‌سیاسی فرمانده معظم کل قوا مایوس‌سازی و بی‌اعتماد کردن را از حربه‌های دشمن در جنگ شناختی دانست و گفت: مرگ مهسا بهانه بود و ۶۵ درصد افرادی که دستگیر شدند، اذعان داشتند که مرگ مهسا برای ما مهم نبود پس دعوا بر سر حجاب هم نبود و بلکه بر سر استقلال و اقتدار کشور است.

سردار سنایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما باید تحمل و مدارا داشته باشیم و با بردباری به دنبال جذب حداکثری باشیم و همچنین تفاوت‌ها را بپذیریم و باب گفت‌وگو را با کرسی‌های آزاد‌اندیشی باز کنیم، از طرفی هم چون فراوانی افراد بین ۱۷ تا ۲۱ سال سن دارد القا‌‌پذیری هم بسیار تاثیرگذار است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه در این خصوص اتاق فکرهای تشکیل شده اما باید اهم و مهم و برخورد حکیمانه داشته باشیم، بیان کرد: اکنون و در گام نخست باید اقدامات همه ما در راستای فرونشاندن اغتشاشات و التهابات باشد.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *