پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

تجلیل گزینشی از خبرنگاران شهرستان دماوند در غیاب رسانه های مستقل شهرستان

آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان دماوند بدون حضور خبرنگاران شهرستان های تابعه و بصورت گزینشی برگزار شد.

همزمان با ۱۷ مردادماه (روز خبرنگار)، آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان دماوند با حضور طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، دانش‌آموز معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان، رضایی مهر شهردار دماوند و حاجی نائب رئیس شورای اسلامی شهر دماوند ددر سالن جلسات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

در این مراسم که در غیاب نمایندگان رسانه های شهرهای تابعه و بصورت گزینشی برگزار شد مهدی رضایی مهر، شهردار دماوند اظهار داشت: خبرنگاران قشر زحمتکشی هستند که در هر شرایطی حضور داشته و با عشق و علاقه خدمت می کنند.
رضایی مهر افزود: مجموعه مدیریت شهری دماوند نیز ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران منطقه، از بیان مطالبات شهروندان توسط رسانه ها و یا انتقادی که موجب سازندگی و ارائه خدمات مطلوب تری باشد، حمایت می‌کند.

این در حالی است که ظاهراً لیست خبرنگاران و اصحاب رسانه مدعو به این جلسه از محل دیگری به غیر از اداره ارشاد شهرستان دماوند استعلام شده بود و در حالیکه بسیاری از اصحاب رسانه شهرستان به علت عدم دعوت در این جلسه حضور نداشتند مسئولان محترم شهرستان صرفاً از خبرنگاران و اصحاب رسانه همسو با طیف و جریان سیاسی دولت سیزدهم تجلیل بعمل آوردند!

نوشته ایجاد شد 694

دیدگاهتان را بنویسید