پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

احتمال ورود شهرستان دماوند به وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی با افزایش شیوع سویه جدید

موج سهمگین شیوع سویه جدید امیکرون که “بی ای ۵ ” نامگذاری شده است حالا به شهرستان دماوند رسیده و درست هم زمان با سالگرد اوج همه گیری وحشتناک کرونا دلتا می رود تا اوضاع را همانند روزهای سیاه تیر و مرداد ۱۴۰۰ تیره و تار نماید.

بر همین اساس و بمنظور کنترل وضعیت همه گیری این سویه جدید کرونا ویروس جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا عصر روز چهارشنبه به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و با حضور حلیم زمهریر معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند و اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد.

رضا طاهرخانی رئیس ستاد کرونای شهرستان دماوند با اشاره به خطر بیش از پیش و سرعت انتقال بالای سویه جدید کرونا در بین شهروندان گفت: برای کنترل و مهار این بیماری مانند گذشته باید شهروندان با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و ادامه روند واکسیناسیون بخصوص دوز یادآور در جهت کمتر شدن این ویروس گام بردارند.

وی اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های ما، عادی‌انگاری ویروس کرونا توسط شهروندان است و این امر می‌تواند به شیوع هرچه بیشتر سویه جدید کمک کند و شهرستان دماوند را در رنگ ‌بندی های  نارنجی  و قرمز کرونایی قرار دهد و در این راستا رعایت پروتکل های بهداشتی در همه ادارت دولتی،[شرکت ها و موسسات] خصوصی و اصناف الزامی است.

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *