پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

اجرای طرح جمع‌آوری انشعابات گاز غیرمجاز در شهرستان دماوند…!؟

در بین تمام خبرهای عجیب و غریب شهرستان دماوند شاید هیچ خبری به اندازه خبر جمع آوری انشعابات غیر مجاز گاز ،عجیب و غیر قابل باور نباشد چرا که جدای از موضوع حفاری،اصولاً اتصال به خط لوله فشار قوی گاز و وصل انشعاب یک کار کاملاً تخصصی بوده و قاعدتاً بدون قرار دادن رگلاتور در مسیر گاز امکان استفاده از گاز فراهم نمی باشد ولی به هر حال اینجا دماوند است و در این شهرستان هر چیزی امکانپذیر است.

بر همین اساس محمد گودرزی رئیس اداره گاز شهرستان دماوند اظهار داشت: پیرو مصوبات کارگروه مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز و وظیفه ای که به گردن شرکت گاز شهرستان دماوند است و همچنین پیرو پیگیری هایی که از مدیریت گاز استان تهران در خصوص جمع آوری انشعبات گاز غیرمجاز به شهرستان دماوند اعلام شده با گروه های امدادی و پیمانکارانی که داشتیم و همچنین گزارش های مردمی، اقدام به این کار جهادی کردیم.
وی افزود: تاکنون ۱۱۲ مورد انشعاب غیرمجاز که به‌صورت کاملاً غیر استاندارد و غیرایمن و حتی از خط فشار قوی به‌صورت غیرمجاز انشعاب گرفته بودند، جمع‌آوری شد و همچنین پرونده قضایی تشکیل و پرونده ها به دادگاه معرفی می شوند.
حال سئوالی که باید از جناب آقای گودرزی ریاست محترم اداره گاز شهرستان دماوند پرسید این است که؛ وصل انشعابات غیر قانونی گاز چگونه انجام گرفته و آیا ایشان ردپای برخی افراد متخصص و کار بلد احتمالاً شاغل در آن اداره را در این ماجرا نمی بیند(؟) و یا شاید هم می بیند ولی تعمداً چشم خود را بر روی این مساله بسته است کمااینکه به اقرار خود ایشان اگر فشار کارگروه مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز و پیگیری های مدیریت گاز استان تهران نبود، ایشان کما فی سابق چشم خود را بر این موضوع می بست!

نوشته ایجاد شد 693

2 دیدگاه در “اجرای طرح جمع‌آوری انشعابات گاز غیرمجاز در شهرستان دماوند…!؟

  1. با سلام و احترام

    علت این انشعابات غیرمجاز در سومدیریت ادارات یاف می شود. در سال ۹۶ تا ۹۸ که ساخت و ساز ها به طور فزاینده ای اوج گرفت، به ویلا ها انشعاب گاز اعطا می شد. اما در سال ۹۸ به یکباره همه چیز جمع شد! اما قبل از جمع شدن، لوله گاز در کوچه ها و خیابان ها خوابانیده شد. همین ملک اینجانب، لوله گاز گذاشته شد و حتی فلکه گاز نیز برای ما گذاشتند! اما به دلیل تصمیمات مدیران محترم، امدند و فلکه را برداشتند. از آن سال تا الان چندین و چند بار پیشنهاد شد که گاز را به طور غیرقانونی به ملک وصل کنیم، اما ما خود به دلیل غیرقانونی بودن مخالفت کردیم. اما چند نفر دیگر از هموطنان قانونی عمل می کنند؟ وقتی گاز تا پای ملک امده اما کنتور داده نمی شود؟ این آزار و اذیت ها واقعاً جای تاسف دارد. سرمایه یک عمر زحمت کشی را مردم با دلی پر از امید به آبسرد آوردند و به اقتصاد منطقه رونق دادند، اما مثل شهروند درجه دو یا خلافکار با آنان برخورد میشود. امیدوارم که تصمیماتی بهتر برای شهر گرفته شده و آبسرد به شهری آبادتر تبدیل شود. با تجدید احترام

    1. با سلام
      البته از نظر مردم شهر آبسرد( به استثناء معدود افرادی که چندان زیاد هم نیستند) اشخاص غیر بومی میهمان و عزیز ما هستند و احترام آنها واجب و اتفاقاً اغلب شهروندان فهیم آبسردی،عزیزانی را که از سایر نقاط در این شهر سرمایه گذاری کرده اند و به دیده احترام نگاه کرده و این افراد را مایه پیشرفت شهر آبسرد می دانند

دیدگاهتان را بنویسید