پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

آقای رئیس جمهور،لطفاً مراقب نفوذی ها باشید…!

اگر بگوییم که حال و روز مردم ایران در این چند هفته اخیر اصلا خوب نبوده و افسردگی و سردرگمی ترجیع بند تمام گفته و شنیده های این روزهای مردم ایران است چندان اغراق نکرده ایم.

در کنار اوضاع ملتهب اجتماعی و انتقادهایی که معمولا شنیده نمی شود و اعتراض هایی که بعضاً به اغتشاش و هرج و مرج کشیده می شود و قطعی و اختلال در اینترنت و نابودی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در فضای مجازی و… عامل ناراحت کننده دیگری نیز مردم را بسیار آزار می دهد و آن هم چیزی نیست مگر گفتار و اعمال تحریک آمیز برخی از افراد مغرض نفوذی که در پوشش انقلابی گری و دفاع از ارزش های نظام موجب ناامیدی مردم از کلیت نظام می شوند.

این جریان بظاهر ارزشی ولی در باطن منافق و عامل نفوذی سرویس های اطلاعاتی امریکا و انگلیس و اسرائیل هم راستا با رسانه های معاند و جریان برانداز با کوبیدن بر طبل افراطی گرایی راه را بر اصلاح امور و بهبود اوضاع بسته و کلیت نظام اسلامی را با خطر مواجه کرده اند.

این جریان نفوذی که تقریبا از بیست سال قبل و همزمان با دور اول دولت اصلاحات در قابل گروه های فشار برنامه ریزی بلند مدت خود را برای نابودی نظام شروع کرده بودند با تسلط کامل بر اردوگاه اصولگرایان برای خود یک موقعیت ویژه و حریم امن تدارک دیده بودند و یک بار در دولت محمود احمدی‌نژاد و بار دیگر در دولت آقای رئیسی اقدام به تخریب چهره نظام و پمپاژ حس یأس و ناامیدی در جامعه کرده و مردم را به نظام و انقلاب بدبین و از اصلاح امور مأیوس می کنند.

همین جریان نفوذی بود که اصلاحات را در ایران ناکام گذاشت و کشور را به بن بست کشاند و میزان مشارکت مردم در انتخابات ها را کاهش داد.

همین جریان نفوذی بود که در سال ۹۶ با تحریک چهره های تندروی اصولگرا و یا به قول معروف دلواپس ها برجام را تضعیف کردند و زمینه ساز خروج ترامپ در بهار ۹۷ از برجام شده و تا روزی که روحانی بر سر کار بود مانع از مذاکره مجدد ایران و آمریکا شدند.

همین نفوذی ها و عوامل متعصب فریب خورده آنها بودند که بی وقفه چوب لای چرخ دولت روحانی گذاشتند تا جریان اعتدال در ایران شکست بخورد.

امروز هم همین جریان نفوذی بظاهر مدافع ارزش های اصیل انقلاب اسلامی ولی در باطن دشمن قسم خورده نظام و انقلاب در حال تخریب دولت آقای رئیسی هستند و با استفاده از سرمایه گذاری کلان خود بر روی آقای رئیسی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ و نفوذ گسترده خود در دولت آقای رئیسی،سیاست های کلان نظام را به گروگان گرفته اند.

هر چند که ظاهراً تعداد این نفوذی ها آنقدر هم که بنظر می رسند زیاد نیست ولی همین اندک افراد نفوذی آنقدر حرفه ایی و آموزش دیده هستند که بتوانند با استفاده از تکنیک های جنگ روانی و تحریک و تهیج اقشار سنتی و مذهبی بویژه افراد متمایل به جناح تندروی اصولگرا اهداف خود را به ثمر نشانده و دولت ها را تحت فشار قرار دهند.

همین جریان نفاق به شکل های گوناگون و بسیار موذیانه مرتباً برای نظام هزینه سازی نموده و نظام را مجبور به پرداخت این هزینه های هنگفت می کنند.

برای این نفوذی ها خاتمی و احمدی نژاد و روحانی و رئیسی هیچ فرقی نمی کند و هر یک از این روسای جمهور را ایشان به شکلی دچار دردسر کرده اند.

هدف این جریان نفوذی تخریب چهره نظام و اصلاح ناپذیر نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است و در این مسیر هم راستا با جریان برانداز از انواع تکنیک ها و تاکتیک های جنگ روانی و رسانه ایی بهره برده و با افراط گرایی و ترسیم چهره ایی خشن و طالبانی از نظام به دنبال به مخدوش کردن چهره نظام اسلامی هستند.

هر چند اطمینان داریم که آقای رئیسی نیز هم مانند سایر همفکران خود اعتماد و اطمینانی تام و تمامی به چهره های تندروی سوپر انقلابی و ارزشی های دو آتشه دارد ولی امیدواریم حداقل آنقدر باهوش و با تدبیر باشد که در دام جریان نفاق نیفتد و مانند محمود احمدی نژاد قربانی این باند مخوف نگردد.

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *