پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

فاجعه شاه چراغ،فرا تر از یک جنایت

در اولین ساعات شامگاه چهارشنبه چهارم آبان ۱۴۰۱ خبر حمله جنایتکارانه فرد یا افراد مسلح به حرم شاه چراغ شیراز و کشتار بی رحمانه زائرین ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

طبق آخرین آمار در این حادثه حدود ۱۳ نفر شهید شدند و بیش از ۳۰ نفر نیز مجروح و مصدوم شده اند.

انتشار فیلم های این حادثه تروریستی نشان دهنده آن است که این فاجعه از یک جنایت فرا تر بوده و فردی تروریست و حیوان صفت با خونسردی هر چه تمام اقدام به قتل عام افراد بی گناه و بی دفاعی می کند که فقط برای زیارت و انجام مناسک مذهبی خود به حرم حضرت شاه چراغ آمده بودند و در این اقدام شنیع و فجیع حتی به زنان و کودکان هم رحم نکرده و با شقاوتی که از یک انسان سالم و عاقل بعید است هر آنکس را می بیند با گلوله مضروب می کند.

از آنجا که گروهک تروریستی تکفیری داعش مسئولیت این اقدام جنایتکارانه را پذیرفته لذا توقع مردم ایران از نهادهای قضائی،اطلاعاتی و امنیتی پیگیری سریع و فوری این واقعه و دستگیری همدستان این فرد تروریست و حمله کوبنده و انتقام جویانه به کلیه مقرهای داعش در سراسر جهان می باشد.

این رسانه نیزضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم شهدای این حادثه تروریستی، از درگاه خداوند متعال مغفرت الهی را برای شهدای این فاجعه مسئلت داشته و برای مصدومان این حادثه تلخ آرزوی بهبودی کامل را دارد.

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *