پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

شهرستان دماوند از لحاظ ساخت و ساز غیرمجاز در وضعیت نامناسبی قرار دارد/ پیشگیری باید در اولویت دستگاه های ذیربط ساخت و ساز غیر مجاز باشد

ستاد ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان دماوند به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و با حضور تقی زاده دادستان شهرستان،رضایی رئیس دادگستری عمومی و انقلاب دماوند فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند و اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند در سال جاری با توجه به آمار ارائه شده از سوی دستگاه ها، در وضعیت مناسبی قرار ندارد و دستگاه های متولی ضمن قاطعیت در برخورد با هرگونه ساخت و سازهای غیر مجاز، در برنامه‌های خود در سال ۱۴۰۱ اصل پیشگیری را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز به یک ناهنجاری اجتماعی تبدیل شده است و بر همین اساس کلیه متولیان امر هم باید در حوزه پیشگیری و هم در مقابله با آن برنامه‌های خود را ارائه نمایند. فرماندار دماوند از تشکیل گشت‌های مشترک دستگاه‌ها در تعطیلات عید نوروز اشاره نمود و گفت یکی از راه‌های پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تشکیل اکیپ مشترک با حضور نمایندگان همه دستگاهها و ضابطین قضایی می‌باشد که در شهرستان دماوند کار خویش را از شروع تعطیلات نوروز  ۱۴۰۱ آغاز خواهند کرد.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *