پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

کمربندی گیلاوند/معرفی چهار پیمانکار به وزارت راه

این روزها ترافیک سنگین منطقه گیلاوند فقط مختص به عصر روزهای تعطیل نیست و این منطقه تقریباً در تمام طول هفته در ساعات عصر و غروب از مشکل ترافیک رنج می برد  و شدت این ترافیک هر روزه بنحوی است که رانندگان مجبور هستند برای طی فاصله بین پل شلمبه تا دوراهی گیلاوند گاهی اوقات تا حدود یک ساعت در ترافیک فوق سنگین معطل شوند.

در این بین شاهد هستیم که متاسفانه موضوع احداث کمربندی گیلاوند و رفع گره کور ترافیک عصرگاهی گیلاوند در نزد مسئولان بیشتر جنبه شعاری و تبلیغاتی داشته و کمتر اقدام عملی در این خصوص صورت گرفته.

در آخرین اظهارنظرهای صورت گرفته از سوی مسئولان رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند از انتخاب ۴ پیمانکار برای ساخت کمربندی گیلاوند به وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود:کمربندی گیلاوند یکی از گره‌های خاص راه های مواصلاتی شهرستان دماوند به شهرها و استان‌های همجوار است.

ایشان با تاکید بر ضرورت اجرای این پروژه گفت:چند سالی است که احداث کمربندی گیلاوند یکی از مطالبات به حق مردم است و در روزهای آخر هفته حجم ترافیک در گیلاوند بسیار سنگین است.

ایشان افزود:برای رفع معضل احداث کمربندی گیلاوند با استقرار دولت سیزدهم، پیگیری‌های لازم توسط نماینده مجلس شورای اسلامی و استاندار تهران انجام شده و بودجه آن در ردیف پروژه‌های ملی شهرستان دماوند قرار گرفته است.

ایشان در خاتمه گفت:این پروژه از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است و چهار پیمانکار انتخاب و به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده‌اند تا با انتخاب یکی از این پیمانکاران پروژه آغاز شود.

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *