پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

مساله اصلی…!؟

در تمام طول پنج ماه گذشته که کشور تحت تاثیر اعتراضات و ناآرامی ها قرار داشت این پایگاه خبری به عنوان یک رسانه محلی طی مقالات مختلف ،کراراً خطر «دوستان ناآگاه» و «نفوذی ها» و «دشمنان دوست نما» را به مسئولان کشور هشدار بود ولی ظاهراً در نزد بزرگان نظام دروغ های شیرین “دوستان ناآگاه و نفوذی ها و دشمنان دوست نما” بیشتر از واقعیت های تلخ خریدار دارد و گوش شنوایی برای شنیدن حقیقت در میان مسئولان وجود ندارد.

یک نمونه از این دروغ های شیرین و ارائه راهکارهای غلط سخنان آقای حمیدرضا ترقی عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی است که گفته :« اینترنت، «مساله اصلی» کشور نیست/دغدغه امروز مردم، «دهه فجر» است!»

آقای حمیدرضا ترقی به عنوان یک اصولگرای دو آتشه به جای نشان دادن راه درست نشانی چاه را به مسئولان داده و در رابطه با وعده‌ای که دولتمردان دولت رییسی و نمایندگان مجلس برای اصلاحات بعد از ناآرامی‌ها داده بودند، اظهار کرد: دغدغه امروز مردم در حال حاضر مساله دهه فجر است و سالگرد پیروزی انقلاب است!

عضو حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: در حال حاضر فقط ۲ درصد از مردم با اینترنت کار می‌کنند،(!) تمام اقتصاد کشور از طریق اینترنت انجام نمی‌شود و ۹۸ درصد در جای دیگری است. فقط برای ۲ درصد به مساله اصلی کشور آن را بدل می‌کنید؟

حمیدرضا ترقی در رابطه با وعده‌ای که دولتمردان دولت رییسی و نمایندگان مجلس برای اصلاحات بعد از ناآرامی‌ها داده بودند، اظهار کرد: دغدغه امروز مردم در حال حاضر مساله دهه فجر است و سالگرد پیروزی انقلاب است.

وی در رابطه با اینکه محدودیت‌های اینترنت کسب و کارها را دچار مشکل کرده و هزینه‌های هنگفت برای بی اثر کردن وی پی ان‌ها توجیه اقتصادی ندارد، اظهار کرد: مگر چند درصد مردم با اینترنت کار می‌کنند؟ در حال حاضر فقط ۲ درصد از مردم با اینترنت کار می‌کنند، تمام اقتصاد کشور از طریق اینترنت انجام نمی‌شود و ۹۸ درصد در جای دیگری است. فقط برای ۲ درصد به مساله اصلی کشور آن را بدل می‌کنید؟

ترقی تاکید کرد: این همه مجلس وقت برای بودجه سال ۱۴۰۲ می‌گذارد، در تمام این جلسات کمک‌های مجلس و افزایش اعتبارات برای مردم و قشرهای مختلف مردم آمده است تمام این مسائل را نمی‌بینید و فقط طرحی که ده نماینده در مورد حجاب و اینترنت امضا کردند را می‌بینید؟! یک نفر در مجلس فقط این حرف‌ها را گفته، مگر تمام وقت مجلس صرف حرف ایشان شده؟!

این چهره سیاسی اصولگرا در رابطه با دستاوردهای انقلاب پس از گذشت ۴۳ سال گفت: تمام دستاوردها که قرار نیست در ظرف یک سالی که دولت جدید بر روی کار آمده است به دست بیاید. دولت‌های قبلی که کاری انجام نداده اند و هیچ کدام از دستاوردهایی که باید را نداشتند. حالا تمام دستاوردهایی که باید ظرف چهل سال تحقق پیدا می‌کرده است باید در این دولت تحقق یابد؟! ما دستاوردهایی که از ابتدا برای انقلاب اسلامی پیش بینی کرده بودیم قطعا در درجه اول استقلال و یک نظام اسلامی در کشور بوده و پیاده کردن قوانین اسلامی در کشور است. این دستاورد مهم در طی این ۴۰ سال بخش قابل توجه آن تحقق پیدا کرده است.

حال باید از آقای ترقی به عنوان یکی از رجال سیاسی کشور و اتفاقاً دوستی ناآگاه و شاید هم دشمن در لباس دوست پرسید که معیار شما برای تشخیص مساله اصلی از نگاه مردم چیست و چرا شما چنین بی محابا بر آتش فیلترینگ و محدودسازی اینترنت می دمید و علت اصرار شما بر ناراضی نگه داشتن مردم و اخلال در کسب و کارها چیست؟
اگر شما دوست نظام هستید باید صادقانه دغدغه های مردم را به مسئولان ارشد نظام منعکس کنید و عیب و ایراد نظام را همانند آئینه پیش روی مسئولان بگذارید نه اینکه مشتی دروغ و حرف های بی اساس را در لفافی از شعارهای رنگارنگ به خورد مسئولان بدهید و به جای واقعیت ،توهم را به مسئولان القا نمائید.

آقای ترقی ،شما شاید بظاهر دوست نظام باشید ولی کاری که شما انجام می دهید قطعاً دشمنی با نظام است.

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *