پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

تخریب و توقیف ۱۳ فقره مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهر دماوند طی ۵ روز اول سال ۱۴۰۱

پیرو مصوبات ستاد پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان دماوند در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ با دستور دادستان شهرستان دماوند مجموعاً تعداد ۱۳ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در مناطق اشنه در ، سربندان، آیینه‌ورزان و وادان توقیف و یا تخریب شد.

بر همین اساس در طی ۵ روز اول سال ۱۴۰۱ در منطقه اشنه در ۳ مورد بنای غیر مجاز در حال ساخت مجموعاً به متراژ ۳۳۴ متر مربع و ۲ مورد دیوار کشی به متراژ هرکدام ۸۰ متر مربع و ۱ مورد کرسی چینی جهت احداث ساختمان غیر مجاز تخریب شد.

همچنین پیرو مصوبات ستاد پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان دماوند صبح روز جمعه پنجم فروردین ماه ۱۴۰۱ با دستور قضایی، یک فقره دیوار کشی غیرمجاز تخریب و ۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای آیینه ورزان و سربندان از توابع بخش مرکزی توقیف شد.

بر همین اساس در روستاهای آیینه‌ورزان و سربندان از توابع بخش مرکزی دماوند، طی گشت مشترک مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان، تعداد ۵ مورد اخطاریه صادر گردیده و کلیه مصالح و ادوات جمع آوری و معدوم سازی مصالح انجام شد.

در شهر دماوند نیز، یک مورد عملیات ساخت در شهرک سپاه متوقف و سقف طبقه مازاد آن تخریب شد،همچنین عملیات دیوارکشی در حاشیه شهر و یک مورد حمل مصالح ساختمانی در منطقه نگین مشا متوقف گردید.

در شهر کیلان هم به دنبال گشت کنترل و نظارت شهرداری کیلان، یک مورد پی کنی دیوار در منطقه سنگ آسیاب وادان متوقف و وسایل کار جمع‌آوری گردید.

شایان ذکر است پیرو مصوبات ستاد مدیریت ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان دماوند با هرگونه ساخت و ساز فاقد مجوز و غیر قانونی برخورد و تخریب خواهد شد.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *