پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

باخت تیم ملی ایران به حاشیه ها

شب تلخ دوحه و بدترین باخت تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ بازی های جام جهانی…!امشب بدترین شب فوتبال ما بود و بدترین از این هم امکان نداشت که اتفاق بیفتد.باخت با ۶ گل به انگلیسی که خط دفاعی درست و حسابی نداشت.

شاید امشب خوشحال ترین مربی دنیا دراگان اسکوچیچ کروات باشد و غمگین ترین مربی دنیا هم کارلوس کی روش ، چرا که اسکوچیچ تیم ایران را به بهترین شکل تحویل کارلوس کی روش داد تا کارلوس کی روش در شب جهنمی دوحه مسئول شکست سنگین مقابل انگلیس باشد.

امشب شب شکست تیم ملی ایران نبود،بلکه شب شکست کی روش و مهدی تاج بود و باخت امشب را به هیچ عنوان نمی توان به پای بچه های تیم ملی نوشت.

امشب شب پیروزی حاشیه ها بر فوتبال بود.حاشیه هایی که از تابستان و زمان انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال شروع شد و با برکناری سئوال برانگیز دراگان اسکوچیچ و انتخاب عجیب کارلوس کی روش ادامه یافت و با حوادث دو ماهه اخیر به اوج رسید و از تیم ایران تیمی سردرگم و بی انگیزه و بی برنامه ساخت.

تیم ملی ایران امشب هیچ شباهتی به آن تیم ملی که ما می شناختیم نداشت،این تیم حتی به تیم های کارلوس کی روش هم شباهت نداشت و تبدیل به تیمی آماتور و بلاتکلیف در زمین شده بود.

همه ما بازی های درخشان ایران مقابل آرژانتین و پرتغال در جام های جهانی قبلی را به خاطر داریم،همه ما سبک دفاعی کارلوس کی روش را هم خوب می شناسیم و می دانیم که گل زدن به تیم های تحت مربی گری کی روش فوق العاده مشکل است ولی امشب تیم ما مثل آب خوردن گل می خورد و بدترین نتیجه ممکن را از این بازی گرفت.

امشب تیم ما به حاشیه های خارج از زمین باخت تا عجیب ترین شب فوتبال ایران رقم بخورد،شبی که شب ایران نبود،شبی که ما به خودمان و حاشیه های خارج از زمین باختیم تا در سوگ وحدت و انسجام ملی بنشینیم.
باشد که دیگر چنین شبی تکرار نشود.

نوشته ایجاد شد 635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *