پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

از اجرای طرح دوبانده کردن جاده کیلان به ایوانکی حالا به اجرای طرح اصلاح و آشکارسازی پیچ های خطرساز رسیدیم!

ظاهراً موعد تکمیل جاده دوبانده کیلان به ایوانکی هنوز بر هیچکس آشکار نیست و حتی خود مسئولان محترم هم نمی دانند چه زمانی قطعه پر خطر آجان تا کیلان در این جاده مرگ تکمیل می گردد و فعلاً شاهد اجرای طرح های سطحی و کم اثر در این محور هستیم.

یکی از این طرح های موقت و نسبتاً کم اثر اجرای طرح اصلاح و آشکارسازی پیچ های خطرساز در این محور می باشد.

بر همین اساس رئیس راهداری و‌ حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان، سرپرست شهرداری کیلان و مسئول واحد فنی و عمرانی شهرداری از نقاط حادثه‌خیز جاده کیلان – ساران بازدید کردند.

پیمان آقاجان‌احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان از آغاز بخشی دیگر از موارد توافق شده در راستای اصلاح پیچ های خطرساز اظهار کرد: پس از تصادفاتی که در ماه‌های گذشته در محورهای مواصلاتی به شهر کیلان داشتیم و با توجه به تاُثیر عدم استاندارد این محورها در تصادفات، با پیگیری‌های متعدد شورای اسلامی شهر، شهرداری، راهداری و دادستان محترم شهرستان که در این مسأله ورود کردند تعریض، آشکارسازی اصلاح سطح و حذف پیچ‌های خطرناک در نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات خود را با استفاده از امکانات و ادوات شهرداری آغاز کردیم که اصلاح پیچ جنب معدن شن و ماسه در جاده کمربندی کیلان طی روزهای قبل انجام شد،همچنین اصلاحات پیچ محدوده میدان گردو را آغاز کردیم و در این مرحله سطح محور برای روکش آسفالت آماده می‌شود.

حال سئوال اینجاست که آیا حذف چند پیچ و یا تعریض مقطعی این مسیر خطرناک واقعاً می تواند آمار تصادفات و تلفات این جاده مرگ را کاهش دهد؟
این سئوالی است که زمان پاسخ آن را به خوبی خواهد داد!

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *