پایگاه خبری تحلیلی شهر آبسرد دماوند

مشکلات اقتصادی را حل کنید، مشکل کاهش جمعیت هم خود بخود حل می شود

چند سالی است که مسئولان محترم در کشور ما از لزوم افزایش جمعیت و جوان سازی هرم جمعیتی کشور می گویند و انواع وعده ها و مشوق های رنگارنگ را نیز (حداقل بر روی کاغذ) به مردم ارائه می دهند ولی ظاهراً عزمی در بین مردم برای آوردن بچه سوم و چهارم وجود ندارد و یک عامل نامرئی و شاید هم مذئی ولی مغفول از دید مسئولان محترم مانع از تحقق این هدف شده است.

در همین زمینه روزنامه جمهوری اسلامی در مقاله ائی نوشت نوشت:

فطری بودن علاقمندی انسان‌ها به داشتن فرزند،یک فرهنگ طبیعی است که به صورت خدادادی در نهاد مردم وجود دارد.

متأسفانه این فرهنگ در کشور ما و در همین نظام جمهوری اسلامی و با تصمیم نادرست مسئولین آن، سرکوب شد و جامعه اسلامی ما اکنون نیازمند تدابیری برای احیاء این فرهنگ است.

احیاء یک فرهنگ طبیعی که بخشی از فطرت بشر است و در وجود انسان‌ها به صورت خدادادی نهادینه شده است، کار مشکلی نیست.

برای رسیدن به این هدف، کافی است بحران اقتصادی را حل کنید و مردم را از مشکلات معیشتی فعلی نجات دهید. در چنان وضعیتی خود مردم براساس غریزه‌ای که خدای خالق و قادر در وجود آنها قرار داده قطعاً به سراغ فرزندآوری خواهند رفت و مشکل جمعیت را حل خواهند کرد.

برطرف ساختن بحران اقتصادی را برخلاف آنچه این روزها شاهد هستیم نباید از وارد آوردن فشار بر قشر ضعیف و محروم جامعه شروع کرد.

اگر مسئولان دولتی نمی‌دانند که گزارش‌ها و تبلیغات رسانه ملی از موفقیت طرح اصلاح اقتصادی دولت که اکنون در حال اجراست، واقعیت‌ها را کتمان می‌کنند، این را بدانند که به جای ۴ قلم کالا اکنون تمام کالاها و خدمات که از هزاران قلم تجاوز می‌کند گران شده‌اند و مبلغ ۴٠٠ و ٣٠٠ هزارتومان یارانه نه‌تنها قدرت خرید مردم را بالا نبرده بلکه کمر آنها را زیر بار سنگین گرانی‌های جدید خم کرده است. این طرح را با تبلیغات نمی‌توان جا انداخت، به واقعیت‌ها توجه کنید و فکری به حال قشر ضعیف نمایید.

نوشته ایجاد شد 643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *